![]() |
je penis laten groeien
is er een manier om je penis te laten groeien zonder enge apparaten of pillen?
groeit die bijvoorbeeld van meer sinaasappel eten? ben benieuwd*O* |
Kijken naar een mooie naakte vrouw. Je zult zien dat je dan binnen een minuut een flinke groei waarneemt
OT: Je bent 14. Ik zou vooral nu nog niet aan pillen o.i.d. denken. |
Nog los daarvan werken die ook niet.
|
ik zeg ook, ik wil geen pillen, heb ik het geld ook niet voor :n
|
Andere dingen werken dus ook niet, er is geen werkend middel bekend, ondanks dat niet-werkende middelen regelmatig worden aangeboden in o.a. sekswinkels e.d.
|
Hmm, er is wel bekend dat je lichaamslengte in 80% van de gevallen (ofzo) aanzienlijk groter is als je in het pikkedonker slaapt je hele leven. Dat zal vast invloed hebben op je klokkenspel.
|
Citaat:
Los daarvan, als je oud genoeg bent om dit topic te lezen ben je toch al te laat om die tip uit te voeren. :p |
bedankt hoor:P
|
Je zou eens kunnen googelen op 'pc spier', dit is de spier die je aanspant tijdens het plassen, maar die ook je orgasme aanstuurt. Deze spier is te trainen, waardoor je onder andere je orgasme kunt uitstellen maar ook een hardere erectie kan krijgen. En bij een hardere erectie is je penis groter dan bij een wat minder heftige erectie, je penis wordt er niet groter van dan hij nu al kan zijn, je haalt er alleen het maximaal haalbare uit zeg maar. En het is gratis...
|
aftrekken zelf schijnt ook te helpen omdat je dan je penis heel de tijd oprekt maar heb geen idee of het helpt
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
als-je-begrijpt-wat-ik-bedoel:rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
1. je groeit nog, je penis dus ook.
2. waarom wil je het eigenlijk? |
Trek je 12 uur qchter elkaar af -,-
|
Dan valt ie eraf.:p
Je 3e been oprekken werkt een beetje maar zou ik niet doen, kan later problemen geven. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:18. |