Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   je penis laten groeien (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1802483)

rubenblom 14-05-2010 16:55

je penis laten groeien

is er een manier om je penis te laten groeien zonder enge apparaten of pillen?
groeit die bijvoorbeeld van meer sinaasappel eten?
ben benieuwd*O*

Kitten 14-05-2010 17:07

Kijken naar een mooie naakte vrouw. Je zult zien dat je dan binnen een minuut een flinke groei waarneemt

OT: Je bent 14. Ik zou vooral nu nog niet aan pillen o.i.d. denken.

Dark Phoenix 14-05-2010 17:08

Nog los daarvan werken die ook niet.

rubenblom 14-05-2010 17:26

ik zeg ook, ik wil geen pillen, heb ik het geld ook niet voor :n

Dark Phoenix 14-05-2010 18:40

Andere dingen werken dus ook niet, er is geen werkend middel bekend, ondanks dat niet-werkende middelen regelmatig worden aangeboden in o.a. sekswinkels e.d.

Dingaantouwtje 14-05-2010 19:47

Hmm, er is wel bekend dat je lichaamslengte in 80% van de gevallen (ofzo) aanzienlijk groter is als je in het pikkedonker slaapt je hele leven. Dat zal vast invloed hebben op je klokkenspel.

Dark Phoenix 14-05-2010 19:52

Citaat:

Dingaantouwtje schreef: (Bericht 30496216)
Hmm, er is wel bekend dat je lichaamslengte in 80% van de gevallen (ofzo) aanzienlijk groter is als je in het pikkedonker slaapt je hele leven. Dat zal vast invloed hebben op je klokkenspel.

Als dit al waar is zal het voornamelijk zo zijn omdat je in het pikkedonker meer slaapt en dat positieve gevolgen heeft voor je groei, ofzo. Zelfs dan vermoed ik dat het niet het effect zou hebben wat jij nu zegt.

Los daarvan, als je oud genoeg bent om dit topic te lezen ben je toch al te laat om die tip uit te voeren. :p

rubenblom 14-05-2010 21:02

bedankt hoor:P

JustADreamer 14-05-2010 21:32

Je zou eens kunnen googelen op 'pc spier', dit is de spier die je aanspant tijdens het plassen, maar die ook je orgasme aanstuurt. Deze spier is te trainen, waardoor je onder andere je orgasme kunt uitstellen maar ook een hardere erectie kan krijgen. En bij een hardere erectie is je penis groter dan bij een wat minder heftige erectie, je penis wordt er niet groter van dan hij nu al kan zijn, je haalt er alleen het maximaal haalbare uit zeg maar. En het is gratis...

R.H. 15-05-2010 16:34

aftrekken zelf schijnt ook te helpen omdat je dan je penis heel de tijd oprekt maar heb geen idee of het helpt

Dark Phoenix 16-05-2010 11:40

Citaat:

JustADreamer schreef: (Bericht 30496447)
Je zou eens kunnen googelen op 'pc spier', dit is de spier die je aanspant tijdens het plassen, maar die ook je orgasme aanstuurt. Deze spier is te trainen, waardoor je onder andere je orgasme kunt uitstellen maar ook een hardere erectie kan krijgen. En bij een hardere erectie is je penis groter dan bij een wat minder heftige erectie, je penis wordt er niet groter van dan hij nu al kan zijn, je haalt er alleen het maximaal haalbare uit zeg maar. En het is gratis...

Hij is 14, anders praat je hem geen dingen aan terwijl hij hoogst waarschijnlijk nog enige jaren moet groeien... ;)

Citaat:

R.H. schreef: (Bericht 30497738)
aftrekken zelf schijnt ook te helpen omdat je dan je penis heel de tijd oprekt maar heb geen idee of het helpt

Neuh.

rubenblom 16-05-2010 11:46

Citaat:

R.H. schreef: (Bericht 30497738)

dan had ik dit topic hlemaal niet hoeven openen
als-je-begrijpt-wat-ik-bedoel:rolleyes:

JustADreamer 16-05-2010 12:41

Citaat:

Dark Phoenix schreef: (Bericht 30499146)
Hij is 14, anders praat je hem geen dingen aan terwijl hij hoogst waarschijnlijk nog enige jaren moet groeien... ;)

Neuh.

Ja oeps, beetje verkeerd geformuleerd idd(N) Ik bedoelde meer dat hij alleen harder zou worden, en dus het maximale uit de penisgrootte haalt die hij op dat moment heeft. Dat hij van die oefeningen niet elke keer een mm erbij zou krijgen, zeg maar. Uiteraard groeit zijn penis waarschijnlijk nog wel een tijdje door, maar dan niet door die oefeningen maar gewoon omdat hij nog in de groei is.

Armoed 16-05-2010 16:36

Citaat:

Dark Phoenix schreef: (Bericht 30496232)
Als dit al waar is zal het voornamelijk zo zijn omdat je in het pikkedonker meer slaapt en dat positieve gevolgen heeft voor je groei, ofzo. Zelfs dan vermoed ik dat het niet het effect zou hebben wat jij nu zegt.

Los daarvan, als je oud genoeg bent om dit topic te lezen ben je toch al te laat om die tip uit te voeren. :p

Door het gebrek aan licht maakt je lichaam meer hGH aan, heeft niet zo heel veel te maken met langer slapen.

KingKong 16-05-2010 21:08

1. je groeit nog, je penis dus ook.
2. waarom wil je het eigenlijk?

xxboyxx 16-05-2010 21:10

Trek je 12 uur qchter elkaar af -,-

A Capelle 17-05-2010 14:03

Dan valt ie eraf.:p

Je 3e been oprekken werkt een beetje maar zou ik niet doen, kan later problemen geven.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:18.