![]() |
Guess the screen
Er worden spelletjes ontwikkelt bij het leven! tijd om nog 1 spel in te voeren!
Het heet "guess the screen" een voorbeeld is op het andere forum: http://s8.zetaboards.com/FunnyForumnr1/forum/8246/ (dit is geen reclame, als de FB dit als reclame zien, mogen ze het van mij verwijderen). Het gaat zo: Ik post een foto en jullie moeten allen een grappig onderschrift schrijven. Je kan dit doen tot aan de deadline! Dan gaat de leider van dit spel, (nu in dit geval ik dus) de antwoorden doorsturen naar een testpenal. Dan heeft het testpanel 1 dag te tijd om te stemmen. Wie krijgt de meeste stemmen? dan wint die persoon! De stemmen worden uiteraard gepubliceerd. Wie wilt het testpanel zijn!???? We hebben geen inschrijvingen nodig voor de mensen die willen meedoen. Je mag zelf kiezen! Daarnaast mag je maar per foto 1 keer reageren!!! Dit is de eerste ronde, dus het is nog maar een opzet! wie wilt er meedoen als testpanel(dan kan je dus stemmen)!! |
Ik wil wel in het testpanel!
|
Kun je niet beter een poll doen voor iedere reeks inzendingen? :) Lagere drempel om te stemmen enzo.
|
Anders moet ik een poll gaan aanmaken iedere keer:o het zit nog in de concept fase voor dit forum. dus jullie kunnen alles sturen. Of moet ik de testpanel der buiten laten?
|
Testpanels zijn niet zo heel consequent in stemmen, zo blijkt wel uit Ranking the Scholieren ;) En wat is nou de moeite van een poll? :P
|
Met een poll stemt iedereen op zichzelf:D
|
Citaat:
|
Ja, daarom geen poll! je mag niet op jezelf stemmen:D
|
Niet allemaal tegelijk AUB! of we kunnen ook proberen om het zonder testpanel te doen?:o
|
Citaat:
Dus ik vind een poll ideaal. |
Uhu, ben vóór poll. Een leuk initiatief!
|
oke! :D nog ideeen voordat ik de eerste ronde ga beginnen?:o moet ik bepaalde onderwerpen aansnijden? of juist niet?
|
Actuele onderwerpen doen het altijd wel goed.
|
Indeed actueel(Y)
|
Polls kunnen ook openbaar, dus je ziet het dan als iemand op zichzelf stemt. :p
Maar actuele onderwerpen yes. :) |
Dan gaat de eerste ronde beginnen! IEDEREEN MAG MEEDOEN! je mag maar onderschrift neerzetten en painten mag ook:D
eindexamen is begonnen http://www.pzc.nl/multimedia/archive...a_1466627b.jpg Deadline: 18 mei om 19:00 Succes:D |
|
haha dat mag ook..epic paint skills:D
|
"Dit is wel een erg dik script voor een Spa-water commercial."
|
Nou! Blijkbaar is iets verzinnen toch moeilijk!
U kunt nu stemmen op: u kunt stemmen tot 19 mei, 19:00 -Flyaway -JapserJD -Noodles ;) |
Jasper
|
"Ex·a·men: onderzoek naar kennis of bekwaamheid waarvoor men moet leren.....Hmmm....Ne·der·lands: in Nederland gesproken taal....Jee, lastig dit!"
|
Citaat:
Deze keer mag Noodles best meedoen gewoon omdat hij best episch is(Y) maar voor volgende keer! Mijn stem gaat naar N00dles |
Jongen rechts op de foto: "ik stomp je helemaal kapot!"
|
n00dles.
|
Citaat:
|
Tsjé ba kna sa bana du psna pipoo?
Nee serieus: Mag ik een grotere tafel? |
Kunnen jullie niet lezen?:o zeggen ze wat over mij:o we zitten in de stemronde :p
|
Ohhhhh, zeg dat dan :D Poll is veel makkelijker man, ik vind dit maar een onduidelijk spel :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:32. |