Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   De Kantine (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=15)
-   -   En wie saait het topic weer vol? Babs natuurlijk. Nummer 10 miljard. (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1802767)

sannverwijderd 17-05-2010 17:41

En wie saait het topic weer vol? Babs natuurlijk. Nummer 10 miljard.
 
*O*

sannverwijderd 17-05-2010 17:42

HAAAA eerst *dans*

Rationeel 17-05-2010 17:42

mijn naam betekent 'stralend'. ha, dat klopt wel :cool:

sannverwijderd 17-05-2010 17:43

Citaat:

Rationeel schreef: (Bericht 30503647)
mijn naam betekent 'stralend'. ha, dat klopt wel :cool:

hoe heet je eigenlijk? :o

mensen, wat zal ik vanavond eens gaan doen?

sannverwijderd 17-05-2010 17:43

ik heb al bijna 24 uur geen alcohol gehad *trilhandjes* :D:D

Rationeel 17-05-2010 17:44

Citaat:

sann schreef: (Bericht 30503649)
hoe heet je eigenlijk? :o

bay area rapid transit :o

Sherlock 17-05-2010 17:44

Citaat:

sann schreef: (Bericht 30503649)
hoe heet je eigenlijk? :o

mensen, wat zal ik vanavond eens gaan doen?

Dat is fucking top secret.

Allure 17-05-2010 17:44

waarom wordt er niet meer goed doorgeteld? :P

Sherlock 17-05-2010 17:44

Citaat:

Rationeel schreef: (Bericht 30503659)
bay area rapid transit :o

OMG zo maar uit het niets?:eek:

sannverwijderd 17-05-2010 17:45

Citaat:

Rationeel schreef: (Bericht 30503659)
bay area rapid transit :o

het duurde even voor het doordrong :D

Rationeel 17-05-2010 17:45

ow fuck, was het top secret? :D

sannverwijderd 17-05-2010 17:45

Citaat:

JasperJD schreef: (Bericht 30503660)
Dat is fucking top secret.

niet voor mij! we gaan samenwonen!

sannverwijderd 17-05-2010 17:46

Citaat:

Allure schreef: (Bericht 30503663)
waarom wordt er niet meer goed doorgeteld? :P

wat denk je? :D

Sherlock 17-05-2010 17:46

Citaat:

Allure schreef: (Bericht 30503663)
waarom wordt er niet meer goed doorgeteld? :P

Ze willen Saai op het 1000ste topic vaarwel zeggen maar 1000 komt zo niet;)

Paranoide 17-05-2010 17:46

Mijn naam betekent 'bitter/bedroefd', 'zee' of 'de verlichte', volgens het internet.

White Trash 17-05-2010 17:46

Eric (Engels/Franse jongensnaam) - altijd machtig heerser

Volgens google, maar het bewijst maar gewoon weer dat ik een baas ben :cool::bloos: Zo en nu mezelf opsluiten!

Queasy 17-05-2010 17:50

Sann, de samenvatting. De punten die in de samenvatting verwerkt moesten worden waren vaag en onduidelijk, en het maximale aantal woorden was 253, en de tekst was zo lang dat bijna iedereen over het aantal woorden zat.

Kazet Nagorra 17-05-2010 17:54

@Rivka: mijn naam betekent "nobel" en "beroemd".

Rivka 17-05-2010 17:56

Mijn eerste naam betekent 'dienares van God' en mijn tweede 'geliefde' :).

Mr Soija verwijderd 17-05-2010 17:57

Rifka.

White Trash 17-05-2010 17:58

Josimar, ik kan niet naar Den Haag komen! Ik zag de naamzoek, ander keertje dan maar!

Rivka 17-05-2010 17:59

Citaat:

Mr Soija schreef: (Bericht 30503729)
Rifka.

RiVka.

sannverwijderd 17-05-2010 18:01

Citaat:

Queasy schreef: (Bericht 30503693)
Sann, de samenvatting. De punten die in de samenvatting verwerkt moesten worden waren vaag en onduidelijk, en het maximale aantal woorden was 253, en de tekst was zo lang dat bijna iedereen over het aantal woorden zat.

ik hoor het net van broerlief, lekker kut (N)

Paranoide 17-05-2010 18:08

Zoooo, de hele wereld inclusief Madagascar is geïnfecteerd met een ziekte waar je alleen koortsig en moe van wordt. Nu wordt het een ziekte waar je ook blind en dement van wordt en waar je hersenen uiteindelijk van uit de schedel barsten. Pak aan, Madagascar! *schudt met vuist*

Queasy 17-05-2010 18:10

@rivka mijne komt gekroond met laurierblad

Queasy 17-05-2010 18:10

Citaat:

sann schreef: (Bericht 30503746)
ik hoor het net van broerlief, lekker kut (N)

idd. Nu gewoon massaal klagen. Het rare is dan kijk je naar het correctievoorschrift en dan zie je dat ze daar ook boven het maximaal aantal woorden komen:mad:

Sherlock 17-05-2010 18:13

Ik hoef mijn naam niet op te zoeken ik weet al dat het fucking awesomme betekent:D:D::D;d:D:D:D

Rivka 17-05-2010 18:14

Jasper betekent 'schatbewaarder'.

Rationeel 17-05-2010 18:15

wtf, bram moszkowicz doet eva jinek :o (y)

Commendatore 17-05-2010 18:17

Citaat:

Rationeel schreef: (Bericht 30503782)
wtf, bram moszkowicz doet eva jinek :o (y)

"boobies!"

Sherlock 17-05-2010 18:18

Citaat:

Rivka* schreef: (Bericht 30503780)
Jasper betekent 'schatbewaarder'.

Nee eigenlijk betekent Casper Schatbewaarder maar Jasper is een variatie op Casper daarom betekent Jasper volgens site's dus schatbewaarder;)

Mr Soija verwijderd 17-05-2010 18:18

Bah, wat hoor ik nu van Bram Moszkowicz een relatie met Eva Jinek. :|

Mr Soija verwijderd 17-05-2010 18:19

Citaat:

White Trash schreef: (Bericht 30503736)
Josimar, ik kan niet naar Den Haag komen! Ik zag de naamzoek, ander keertje dan maar!

Prima!

Citaat:

Rivka* schreef: (Bericht 30503742)
RiVka.

Rifke

Citaat:

Rationeel schreef: (Bericht 30503782)
wtf, bram moszkowicz doet eva jinek :o (y)

Oh, ik ben te laat. :o Kijk jij RTL boulevard, sletje? :p

JJoosje 17-05-2010 18:21

Mijn naam betekent 'jeugdige'. :)

White Trash 17-05-2010 18:23

Ik lees en kijk Boulevard :o zoals een echt sletje betaamt :d

Rationeel 17-05-2010 18:24

Citaat:

Mr Soija schreef: (Bericht 30503791)

Oh, ik ben te laat. :o Kijk jij RTL boulevard, sletje? :p

mijn neefje zei het!@#!#$@$!@$

Mr Soija verwijderd 17-05-2010 18:28

Citaat:

Rationeel schreef: (Bericht 30503805)
mijn neefje zei het!@#!#$@$!@$

Ik had het van mn vriend :d

Pippeloen 17-05-2010 18:34

Citaat:

Rationeel schreef: (Bericht 30503805)
mijn neefje zei het!@#!#$@$!@$

:D

Faded-Away 17-05-2010 18:40

Heeft iemand hier verstand van photoshop?
Ik wil dus een rekenmemory maken. Dit zijn de stukjes met cijfers: Link!
Ik wil dus het vierkantje daarvan hebben, omdat ik zelf de plaatjes er in wil zetten. Als ik een screenshot maak en het dan in fotosoep zet, dan is het vierkantje ineens veel kleiner. Als ik het in paint zet is het ineens veel groter. Hoe zorg ik er nou voor dat het vierkantje even groot blijft als het origineel?:confused: Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is.:o

Faded-Away 17-05-2010 18:44

Ow lol volgensmij heb ik het gevonden.:o

Queasy 17-05-2010 18:47

nee ik snap echt totaal niks van photoshop!sorry

Rode Panda 17-05-2010 18:57

Muhahhaa *jat* zo doen we dat :cool:

Dus allemaal rustig verder spelen :)

Sherlock 17-05-2010 19:03

KAKREGEN:mad:

Djeedt 17-05-2010 19:03

peepz, ik heb net ontdekt dat ik de afstammeling ben van Mick Jagger:

"Jade Jagger (1970)"
en ik ben geboren in Parijs, en ik heb 2 kinderen en woon in London of op mijn buitenverblijf in Londen! vet hip!!!

"Jade Jagger (1971) werd in Parijs geboren als enig kind van Mick Jagger (van de Rolling Stones) en zijn ex-vrouw Bianca Jagger. Jade heeft twee dochters en woont in Londen of haar buitenverblijf op Ibiza. "

Cool he???:D:D:D:D:D:D

Sherlock 17-05-2010 19:09

Citaat:

Djeedt schreef: (Bericht 30503913)
peepz, ik heb net ontdekt dat ik de afstammeling ben van Mick Jagger:

"Jade Jagger (1970)"
en ik ben geboren in Parijs, en ik heb 2 kinderen en woon in London of op mijn buitenverblijf in Londen! vet hip!!!

"Jade Jagger (1971) werd in Parijs geboren als enig kind van Mick Jagger (van de Rolling Stones) en zijn ex-vrouw Bianca Jagger. Jade heeft twee dochters en woont in Londen of haar buitenverblijf op Ibiza. "

Cool he???:D:D:D:D:D:D

Citaat:

1. Ben je een man/vrouw

heeft u man ingevuld kunt u stoppen met de vragen

2. Hoe oud ben je?

bent u onder de 14 kunt u stoppen met de vragen

3. Wat is je haarkleur?

4. Welke kleur ogen heb je?

5. Wat is je cupmaat?

6. Post eens een foto!
Invullen of ban!

CreativeMusic 17-05-2010 19:16

oeh ik ga naar op zoek naar kruimeltje kijken:cool: zoo leuk

Lucky Luciano 17-05-2010 19:18

Ze is 13

Sherlock 17-05-2010 19:21

Citaat:

Lucky Luciano schreef: (Bericht 30503956)
Ze is 13

http://img175.imageshack.us/img175/4...4038548556.jpg

IKBENBABSWEL 17-05-2010 19:22

Citaat:

CreativeMusic schreef: (Bericht 30503950)
oeh ik ga naar op zoek naar kruimeltje kijken:cool: zoo leuk

HAHA kruimeltje, naat naamzoek! weet je nog toen een tijdje terug op pann, die VREEMDE jongen in de rookruimte :DDDDDDDDDDDDd

Faded-Away 17-05-2010 19:27

Citaat:

Queasy schreef: (Bericht 30503868)
nee ik snap echt totaal niks van photoshop!sorry

Geeft niks!:) Ik denk dat ik het inmiddels heb gevonden, maar ik kan het niet controleren, want die andere stukjes liggen nog op stage.:p Maarja, het lijkt er anders iig op en daar ben ik al blij mee.:p

Alleen jammer dat internet er om de haverklap uitvliegt.-_-
Ik ga nu ook poging doen tot bordspel maken over ridders en prinsessen enzo.:y


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:31.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.