![]() |
En wie saait het topic weer vol? Babs natuurlijk. Nummer 10 miljard.
*O*
|
HAAAA eerst *dans*
|
mijn naam betekent 'stralend'. ha, dat klopt wel :cool:
|
Citaat:
mensen, wat zal ik vanavond eens gaan doen? |
ik heb al bijna 24 uur geen alcohol gehad *trilhandjes* :D:D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
waarom wordt er niet meer goed doorgeteld? :P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ow fuck, was het top secret? :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn naam betekent 'bitter/bedroefd', 'zee' of 'de verlichte', volgens het internet.
|
Eric (Engels/Franse jongensnaam) - altijd machtig heerser
Volgens google, maar het bewijst maar gewoon weer dat ik een baas ben :cool::bloos: Zo en nu mezelf opsluiten! |
Sann, de samenvatting. De punten die in de samenvatting verwerkt moesten worden waren vaag en onduidelijk, en het maximale aantal woorden was 253, en de tekst was zo lang dat bijna iedereen over het aantal woorden zat.
|
@Rivka: mijn naam betekent "nobel" en "beroemd".
|
Mijn eerste naam betekent 'dienares van God' en mijn tweede 'geliefde' :).
|
Rifka.
|
Josimar, ik kan niet naar Den Haag komen! Ik zag de naamzoek, ander keertje dan maar!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zoooo, de hele wereld inclusief Madagascar is geïnfecteerd met een ziekte waar je alleen koortsig en moe van wordt. Nu wordt het een ziekte waar je ook blind en dement van wordt en waar je hersenen uiteindelijk van uit de schedel barsten. Pak aan, Madagascar! *schudt met vuist*
|
@rivka mijne komt gekroond met laurierblad
|
Citaat:
|
Ik hoef mijn naam niet op te zoeken ik weet al dat het fucking awesomme betekent:D:D::D;d:D:D:D
|
Jasper betekent 'schatbewaarder'.
|
wtf, bram moszkowicz doet eva jinek :o (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bah, wat hoor ik nu van Bram Moszkowicz een relatie met Eva Jinek. :|
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Mijn naam betekent 'jeugdige'. :)
|
Ik lees en kijk Boulevard :o zoals een echt sletje betaamt :d
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Heeft iemand hier verstand van photoshop?
Ik wil dus een rekenmemory maken. Dit zijn de stukjes met cijfers: Link! Ik wil dus het vierkantje daarvan hebben, omdat ik zelf de plaatjes er in wil zetten. Als ik een screenshot maak en het dan in fotosoep zet, dan is het vierkantje ineens veel kleiner. Als ik het in paint zet is het ineens veel groter. Hoe zorg ik er nou voor dat het vierkantje even groot blijft als het origineel?:confused: Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is.:o |
Ow lol volgensmij heb ik het gevonden.:o
|
nee ik snap echt totaal niks van photoshop!sorry
|
Muhahhaa *jat* zo doen we dat :cool:
Dus allemaal rustig verder spelen :) |
KAKREGEN:mad:
|
peepz, ik heb net ontdekt dat ik de afstammeling ben van Mick Jagger:
"Jade Jagger (1970)" en ik ben geboren in Parijs, en ik heb 2 kinderen en woon in London of op mijn buitenverblijf in Londen! vet hip!!! "Jade Jagger (1971) werd in Parijs geboren als enig kind van Mick Jagger (van de Rolling Stones) en zijn ex-vrouw Bianca Jagger. Jade heeft twee dochters en woont in Londen of haar buitenverblijf op Ibiza. " Cool he???:D:D:D:D:D:D |
Citaat:
Citaat:
|
oeh ik ga naar op zoek naar kruimeltje kijken:cool: zoo leuk
|
Ze is 13
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Alleen jammer dat internet er om de haverklap uitvliegt.-_- Ik ga nu ook poging doen tot bordspel maken over ridders en prinsessen enzo.:y |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:13. |