![]() |
ik op hem, hij niet op mij
ik heb een klein probleempje. ik heb op een jongen, maar die niet op mij. maar die jongen is tevens ook mijn beste (enigste) vriend. en hij heb mij al duidelijk gemaakt dat hij niet op mij is. maar eigelijk kan ik het niet geloven. ook als ik bij hem in debeurt kom moet ik opletten dat ik me perongeluk verspreek. is er iemand die mij een goede tipp heeft om hem te vergeten?
dankje. |
in ieder geval meer vrienden zoeken
|
Meer vrienden zoeken, hem geloven als hij zegt dat hij niet op je is en de rest van de dingen kunnen het beste plaatsvinden als je meer vrienden hebt, dan kan je je afleiden en niet zo veel met hem omgaan.
|
Wat Cherry zegt.
|
Geen zin om hier heel nlp pattern uit te typen om emoties te vervagen ofzo, so yeah.. zoek andere mensen voor afleiding.
|
tjs maar de mensen in mijn klas die zijn...nou. nog al rot. om het zacht uit te drukken. en kben nog al bang voor mensen. dus vrienden maken gaat ook niet goed. maat alsnog bedankt.
|
Waarom doen ze rot, of waarom ben je bang?
Omdat je je anders kleed, is het gedrag anders? |
Als je hem te vriend wil houden zou ik er maar mee ophouden, niets is irritanter dan iemand die maar niet wil begrijpen dat je niets in hem/haar ziet.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:46. |