![]() |
hoe een meisje uitvragen
hey ik ben verliefd op een meisje
ik ken haar al van de kleuterklas. Ik ben nogal verlegen (ben eind vorig jaar afgewezen en zo goed als al mijn vrienden lachen me nu daar nog voor uit) Ik ben niet de stoerste maar wel vriendelijk en aardig. Ik dacht haar eens mee uit te vragen naar de cinema maar ik weet niet of dat een goed idee is Ik heb nog nooit een lief gehad en ben 1 keer afgewezen Dit is slechts de 2de keer dat ik verliefd ben en oh ja ik ben 16 jaar ik ben nogal bang om opnieuw afgewezen te worden heeft iemand een idee wat ik moet doen |
Citaat:
Toont ze bepaalde interesse, smsen jullie vaak, kijk ze je vaak aan. Zegt ze leuke dingen tegen je? Zo ja, dan heeft ze waarschijnlijk wel interesse en dan kan je gewoon een smsje sturen met daarin bijvoorbeeld: "He! Ik vroeg me af of je is een keer iets met me wilt gaan drinken? xx' Ik zeg maar wat, ik zou trouwens met iets als in een cafe wat gaan drinken beginnen! Maar dat zou ik zelf altijd doen, voor een 2e date bv. een filmpje pakken. Veel succes! :) |
nee het is nu een ander meisje
en ik zal morgenmiddag een poging doen |
Maar deze toont dus wel interesse?
|
ga bij der staan ,
gooi een muntje op en roep dan tegen haar ; kop jij neemt mij vanavond mee uit , munt ik neem jouw mee uit . leverd altijd leuke reacties op |
dit probleem had ik ook maar ik ben 14 jaar.
heb je haar nummer ofzo ? en wat hafctom2 zei wel een goeie ! |
heb het vandaag niet kunnen vragen want ik heb haar vandaag niet gezien
ik denk dat ze wel interesse toont |
Jouw vrienden zijn wel lullig zeg, het is juist lef en karakter dat je een poging hebt gewaagd.
succes. |
een vriend van mij heeft haar tijdens school met mijn gsm een sms gestuurd:facepalm:
|
Citaat:
|
ze antwoorde nog niet
|
ze heeft nog altijd niet geantwoord
|
hmm als je er ckr van bent dat ze het smsje heeft ontvangen, dan moet je het op een andere manier proberen. als ze je echt leuk vind, dan maakt de manier waarop niet veel uit (lijkt mij)
|
miss zelf een sms'je sturen nu? en wat stond er in de sms die je vriend stuurde?
|
er stond:
hey ik ben axel ga met me uit |
oww wat een flikker die vriend van je...
als ik dat meisje was zou ik afstand nemen, als ik jou was zou ik vanaf nu eerlijk zijn bijv. zeggen, heey ik had tegen een vriend gezegt dat ik je knap vond en dat hij toen ging ouwehoeren met de gsm. ik denk dat dat het wel goed maakt. en dan heb je ook meteen contact en krijg je een gesprek :) |
Citaat:
|
Wat lullig van die vrienden van je, dat ze je uitlachen. Je voelt je al rot genoeg op zo'n moment.
Als je vrienden je dan ook nog eens gaan uitlachen... Ik vind het ook juist stoer dat je het toen geprobeerd hebt. Ook weer vervelend dat die vriend van je dat sms'je gestuurd heeft. Eerlijk gezegd zou ik ook liever niet zó'n sms'je krijgen van een jongen hoor. Dan zou ik waarschijnlijk ook niet antwoorden! Als ik jou was zou ik haar vertellen dat jij het niet gestuurd hebt, maar je vriend. Of anders een nieuw sms'je sturen, dit keer dan wél een beetje een normaal, lief bericht! |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:41. |