![]() |
3 jaar verschil
Heey mensen ben nieuw hier.!
maar ik zit met een probleem ik ben 14 jaar & heb met een jongen die 11 is die over 3 weken 12 word. en ik word in juli 15. Wat moet ik doen , ik vind hem leuk maar is leeftijd heel erg ?:bloos: xxKuszz |
Jongens worden over het algemeen wat laat volwassen, dus ik vind het niet echt een spetterende combinatie. Maar je moet altijd gewoon doen waar je je goed bij voelt! Laat andere mensen zich daar alsjeblieft niet mee bemoeien! Behalve de persoon in kwestie natuurlijk.
|
Moet je zelf weten. Als jij hem leuk vindt, go for it (Y)
En Dingaantouwtje: Ik heb een man van 34 gedate en die was ook niet volwassen :p |
zolang jij hem leuk vind, is het toch niet erg?
|
Wat een stomme reacties op wat LP zegt. Wat maakt jullie het nou uit met wie zij uitgaat?
Citaat:
Ontopic: Doe wat jij het beste vindt. Dat hij nog maar bijna 12 is kan wel een rol spelen. Ik zou zeggen; kijk hoe het loopt, misschien dat je na een tijdje merkt dat je hem toch wat te jong vindt, of dat je erachter komt dat het eigenlijk prima gaat. |
Eigenlijk wat Dingaantouwtje en ggcy8 zeggen, al scheelt (bijna) 12 en (bijna) 15 een beetje veel.
Maar als jullie elkaar écht leuk vinden, waarom niet? En hoe ouder je wordt, hoe kleiner het verschil. |
Citaat:
|
Haha, die zijn inderdaad weggehaald. Mensen vonden je nogal een vieserd omdat je met een dertigjarige ging (n)
OT: Zoals ik al zei, de leeftijd is niet heel erg. Kan prima :) |
Citaat:
Bij deze dan: Ik ben 20, oud en wijs genoeg om zelf te bepalen wat ik wel en niet doe, denk ik zo, en als ik met iemand van 18 of 58 wil daten, moet ik dat lekker zelf weten en daar hebben jullie helemaal NIKS mee te schaften. Moge dat even duidelijk zijn. Jammer dat de berichten zijn weggehaald, ik had graag gereageerd. Daarom deze algemene reactie en ik hoop dat iedereen de volgende keer 6 keer nadenkt voordat ze een lompe reactie plaatsen over mensen die ze niet kennen en dingen waar ze niks mee te maken hebben :) |
3 Jaar is wel meer dan een kwart van zijn leven dus ik vind het een beetje apart, maar alles is leuk zolang het duurt, toch?
|
Ach ja. Aan iedereen 'mankeert' wat. Maar uiteindelijk gaat het er vooral om of jullie van elkaar houden en elkaar respecteren. Hoe dik/dun/oud/jong/blond/bruin/groot/klein jullie ook zijn.
Het kán inderdaad een probleem opleveren, maar je moet vooral naar gedrag kijken |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:39. |