![]() |
Profielwerkstuk Terrorisme?
beste mensjes,
ik wil mn pws waarschijnlijk over terrorisme doen. Ik weet alleen niet bij welkk wat ik dat moet doen. engels? frans? nederlands? aardrijkskunde? geschiedenis? kunstgeschiedenis? wiskunde A? maatschappijleer? (of mag dat niet?) LO? kan iemand me helpen, ik twijfel zelf aan AK of Geschiedenis. Heeft iemand anders misschien een suggestie over een onderwerp keuze die er wel te maken mee heeft? En dat onderwerp moet dus wel aansluiten bij één van de vakken. alvast bedankt! |
Het ligt geloof ik ook aan je school. Ik moest het gewoon bij één vak doen en sommige mensen die moesten twee vakken combineren. Maatschappijleer mag denk ik niet meer, omdat dat geen eindexamenvak is. Ik denk dat het bij geschiedenis prima past, maar je zou er ook je docent even over kunnen vragen. :)
|
ik denk idd ook dat het mooi bij geschiedenis past(onderliggende reden waardoor moslimextremisten invloed hebben gekregen bijv.)
anders bij ak(dan kun je meer over de huidige situatie doen) |
Je zou bijvoorbeeld Geschiedenis en Maatschappijleer kunnen combineren. Als dat niet mogelijk is zou ik Geschiedenis nemen. Trouwens, interessant onderwerp ;)
|
Thankyou people, ik zal eens bij de betreffende docenten langsgaan
peace |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:32. |