![]() |
Fantasie
vroeger als ik even nix te doen had dan dagdroomde ik vaak en kon gewoon over vanalles fantaseren maar kan dat nu gewoon niet meer komt misschien door de pubertijd hoop het:( weet iemand of dat je het kan terugkrijgen als je ouder wordt of dat t alleen iets voor kinderen is(volgens mij niet)of je bijv. meer films moet kijken ofzo.
|
Ik ben dat persoonlijk nooit kwijt geweest. Maar als je graag wilt dagdromen, kies dan een rustig moment uit wanneer je alle bezigheden hebt afgerond. Vlak voor je gaat slapen of iets dergelijks. Met name als je weinig hebt om je zorgen over te maken kun je je gedachten makkelijk sturen, en dan kun je dagdromen oproepen. Ik gebruik het als methode om in slaap te vallen, of me in ieder geval niet te veel zorgen te maken over het feit of ik wel op tijd in slaap ga vallen.
|
dagdromen kun je niet kwijtraken ;)
het is alleen zo dat je het niet kunt als je gestressed bent of je nog dingen te doen heb. (zo is het bij mij) denk alls je wil dagdromen aan een jongen/meisje dat je leuk vind of al mee hebt datkan ook wel werken. |
Ik droom heel vaak, dan zet ik wat reggea of Snoop Dogg op, gewoon chille muziek.
Dan leg ik me lang uit op bed,en begin te dromen... Wel leuk, of in de klas lukt me dat ook wel nog... :) |
Ik droom ook heel vaak, te vaak eigenlijk.. Waardoor ik een hoop ongelukjes heb.:cool:
|
Ik schrijf erover.
tot ongenoegen van velen. ;) |
op school bedenk ik me altijd van die hele stomme dingen zoals dat bananen ook pitjes hebben... en dan ga ik daar echt de hele dag aan denken x]
soms is het best wel grappig en meestal schrijf ik het ook op zodat ik er later om kan lachen |
Hmmm, sinds dat ik in een nieuwe klas ben overgeplaatst zit ik weinig te dag dromen, Geen een lekkere chick!!!!!!!
|
ik dagdroom eigenlijk altijd wel,
over later als ik t huis uit ben enzo |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:38. |