![]() |
Havo gs oude styl
Hallo.
Ik heb een vraag over het eindexamen geschiedenis. Misschien kan jij me verder helpen. Ik lees net dat de onderwerpen dynamiek en stagnatie is en vietnam koude oorlog. Is dit voor de vernieuwde havo of de oude profielen? Want ik heb namelijk het oude profiel en bij mij in het examenprogramma staat: Domein B: Levensonderhoud Subdomein: Levensonderhoud en sociale Verhoudingen Domein E: Oorlog en vrede Subdomein: Internationale betrekkingen en Oorlogvoering Dat dit dus de onderwerpen zijn…Wat is het nu? Help aub! Dank u en kan ik ergens samenvattingen vinden? |
Hallo LangeW21,
Het examen voor de Nieuwe Stijl gaat over Dynamiek en Stagnatie in de Republiek en Vietnam/de Koude Oorlog. De oude stijl krijgt een ander examen, al is mij verder niet bekend wat dit examen zal inhouden. Succes morgen! |
Bedankt. Dan neem ik aan dat oorlog en vrede, en Levensonderhoud de onderwerpen zijn die ik moet kennen. Iemand nog een idee waar ik een samenvatting kan vinden over Levensonderhoud??
|
Allereerst welkom op scholieren.com :P
Ik zit met precies hetzelfde probleem. Heb maar een beetje globaal alles zitten leren want vind het allemaal erg onduidelijk. Hier had ik wel wat aan: http://www.examenblad.nl/9336000/1/j...t=vg41h1h4i9qd Vooral die Syllabus is wel handig. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:22. |