![]() |
Help ik heb last van onzuivere huid !
Ik ben al heel lang op zoek naar iets wat nou echt helpt bij een onzuivere huid. Ik heb al jaren last van puistjes (ik weet niet wanneer het nou acne heet ofzo). Bij sommige middeltjes wordt het wel iets minder maar niet genoeg. Zo heb ik bij de apotheek Benzoylperoxide gel gehaald. Maar dit droogt mijn huid zo erg uit dat het helemaal droog wordt en helemaal begint te schilveren. De huisarts zei dat ik het nog moest volhouden maar ik vond dit nog erger dan de puistjes zelf. Dus ik ben er weer mee gestopt, en het had mijn huid zo erg uitgedroogd dat het een paar dagen daarna nog steeds droog aanvoelde.
Weet iemand nou een product van lush wat ECHT goed helpt bij mijn huid?? xx |
scrubben en vochtinbrengende creme. geen vette creme.
|
Ik gebruik de scrub van Nivea Young (clean deeper) en die vind ik zelf wel fijn :) Daarna idd wel goed je huid insmeren met iets wat je huid niet vet maakt maar ook niet uitdroogt.
|
Sommige anticonceptie pillen zijn goed tegen de puistjes.. zoals Yasmin (helpt bij mij goed). Diane35 kan ook, maar die heeft vervelende bijwerkingen (n)
|
Ik heb een tijdje de clinique lijn gebruikt en daar kreeg ik echt een fantastische huid van. Jammer alleen dat dat spul pleurisduur is. ik heb daarna nog niet zoiets goeds weer gevonden.
|
Citaat:
Ik heb idd ook gehoord (en gezien bij een vriendinnetje!) dat de Diane35 bij sommige mensen vervelende bijwerkingen heeft, maar bij andere mensen werkt het dus prima. Ik heb nergens last van persoonlijk. :) |
Citaat:
ben dus gestopt en kreeg er nog veel meer omdat ik stopte. ben weer 2 weken mee begonnen kreeg het zelfde. :'( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Thanks thanks thanks (y) Yay *O* |
De werking van Diane 35 verschilt per persoon, ik heb 'm zelf 3 jaar geslikt: geen bijwerkingen, maar ook geen resultaat.
|
Eerst alles geprobeerd maar niets hielp.
Tot ik op een dag nar de apotheek ging en daar was: BENZOYLPEROXIDE met 5% hydrogel haha, nee serieus, helpt echt, kost maar 2 of 3 euro. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:20. |