![]() |
nederlands -> frans
hallo, als iemand zo vriendelijk zou willen zijn om deze tekst naar het Frans te vertalen (ik weet dat het heel wat is), maar ik ben dus zo als u waarschijnlijk al verwacht had redelijk slecht in Frans. Het is een gesprek tussen 2 personen.
- Hallo, lange tijd niet gezien. Hoe zijn uw punten voor dit jaar? ° Redelijk goed, ik moet enkel nog Frans ophalen op mijn eindexamen - Ah, bij mij net hetzelfde verhaal, dat irritant Frans toch. - En hoe is het jaar zoal verlopen? ° Het was nogal druk met GIP en het samenwerken verliep niet altijd even vlot. Stage vond ik wel zeer plezant. En bij u? - Goed Goed, GIP is eindelijk achter de rug, Enkel volgende week nog voor de jury komen. Hopelijk ben ik geslaagd, want GIP was toch het moeilijkste van het volledige jaar. - Heb je al enig idee wat je volgend jaar gaat doen? ° Ja, ik dacht aan een voorbereidingsjaar voor de politie. - Ah, cool. Ik ben nog niet zeker wat ik ga doen, maar als het mogelijk zou zijn dan zou ik graag voor industrieel ingenieur gaan in het leger, dat lijkt mij wel spannend. ° Het was fijn u nog is te zien, dag. - Dag. vriendelijk bedankt. |
- Bonjour, Long Time No See. Quels sont vos points pour cette année?
° Raisonnablement bien, je n'ai qu'à chercher sur mon examen de français - Ah, juste la même histoire avec moi que gênant français de toute façon. - Et quelle a été l'année choisie? ° a été très occupé GIP et le travail n'a pas toujours sans heurts ici. Étape je l'ai trouvé très agréable. Et vous - Bonne, GIP est enfin derrière nous, que la semaine prochaine pour le jury venir. J'espère que j'ai réussi parce que c'était le plus difficile PIF pour l'année entière. - Avez-vous une idée de ce que vous allez faire l'année prochaine? · Oui, j'ai pensé à une année préparatoire pour la police. - Ah, c'est cool. Je ne sais pas encore ce que je ferai, mais si c'était possible, j'aimerais aller pour ingénieur industriel dans l'armée, qui semble très excitant. · Il est bon de vous voir encore, des jours. - Bye |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:38. |