![]() |
Laptop wil niet aan met en/of zonder batterij
Hallo iedereen,
Gisteravond zat ik dus rustig op me laptop muziek te draaien. Op een gegeven moment besloot mijn laptop om spontaan uit te gaan. Ik heb dit wel vaker meegemaakt. Het verschil tussen toen en nu, is dat mijn laptop helemaal niet aan wilt gaan. Ik heb van alles en nog wat geprobeerd, de laptop aan te doen met adapter, zonder batterij en met adapter, maar niets wilde helpen. Wat me opgevallen is, is dat het lampje op de adapter blok knipper als ik hem in de laptop steek(zonder of met batterij). Pas als ik de stroom kabel uit de laptop haal blijft het lampje van de adapter blok gewoon normaal aan. Winkel opbellen waar ik hem vandaan heb, of heb ik de mogelijkheid om er zelf wat aan te doen? Alvast hartstikke bedankt! |
hoe lang heb je die laptop al, kan zijn dat de batterij dood is of dat er iets in de hardware niet goed is. wat voor type is het ect..
|
Het is een acer aspire 6530G.
Of de batterij stuk is weet ik niet. Als ik de batterij eruit haal en de adapter erin steek, dan blijft het lichte van de adapter blok nog steeds flikkeren. Met of zonder batterij, mijn laptop wilt niet aangaan. Ik kom er net achter dat ik geen garantie meer heb.... Kan het aan de voeding liggen? |
Citaat:
Ben benieuwd wat de winkel ervan vind waar je 'm gekocht heb. Maar afgezien daarvan heb ik zelf al 2 keer problemen gehad met Acer computers (een keer voeding geknapt binnen de 7 dagen zichttermijn), ander Acer desktop maakte een pokke herrie en Windows XP liep voor ieder wissewasje vast :confused: Om die reden komt dit low budgetmerk er bij mij niet meer in! (n) |
acer vindt ik anders niet budget hoor.
|
Ik heb de harde schijven eruit weten te halen, hoe kom ik bij me bestanden zonder beschikking te hebben over een andere laptop?
|
heb je ook geen andere computer van een desktop ofzo. je moet ook zon aansluiting ding hebben en een usb poort.
|
Je hebt wel een gewone computer tot je beschikking? Ervan uitgaande dat je een vrije Serial ATA-poort hebt en een Serial ATA kabel kun je die schijven daar als het goed is gewoon op aansluiten en de bestanden eraf halen.
|
Ik heb nu een gewone computer tot me beschikking, ja. Ik ga even kijken wat ik ermee kan.
Bedankt! Edit Zou zoiets kunnen helpen? http://www.alternate.nl/html/summary...2=000&cat3=018 |
De lader kan ook gewoon stuk zijn, dat de accu leeg is en dat hij daarom uit is gevallen en daarom niet meer aan gaat.? Kun je niet een lader lenen ofzo
|
probeer is zo'n universele laptop adapter..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:54. |