![]() |
Ik rebels???
Ik heb zo vaak het gevoel dat ik anders ben dan anderen....
Diep van binnen wil ik nog zo graag rebels zijn en heb ik nog zo het verlangen om mij uitermate kinderachtig te gedragen... Mijn hobbies zijn dan ook: belletje lellen en ander kattekwaad uithalen..... Zijn er mensen die dat herkennen? Moet ik hier misschien mee naar een psychiater??? |
Ja, ik zou professionele hulp zoeken. Ik kan me moeilijk voorstellen hoe het is om zo tegendraads te zijn, maar ik zou bang van mezelf worden...meisje, zoek alsjeblieft een psychiater op en praat ermee, want dit is niet goed voor je...:(
Belletje lellen is zó slecht...:( |
Citaat:
Maar ik heb dit ook voor jou neer gezet zodat we misschien samen hulp kunnen zoeken...... |
Citaat:
|
Citaat:
Ben je niet gewoon een enorme loltrapper? Vind ik niks mis mee :) Als je daar heel erg om kan lachen enzo... Ik zou blij zijn LOL. Leef je voor de kick als je belletje lelt? :D |
Citaat:
|
ik wordt altijd rebels genoemd, maar dat ben ik helemaal niet :confused: alleen nbtje anders.
kinderachtig is :cool: :D zoek een stel vrienden waar je dat mee kan doen, dat moet af en toe es. (y) wij doen bijvoorbeeld als kinderachitge actie, of ja noem het dan gewoon gestoord :D : fristi-feestje in de aula :) |
Rebels till we die
|
Kijk en ik heb nou heel handig een broertje van 9 die je heerlijk als smoes kan gebruiken om in alle dingen op de kermis te gaan waar je al te groot voor bent en om samen heel kinderachtig irritant mee te doen..
:D:D:D |
ik zie het probleem niet .. so what dat je rebels bent .. ik ben er trots op
|
das niet rebels zou ik zeggen. gewoon dom doen.
|
Ik herken het gelukkig niet. Hoe moet ik weten of het een geval voor de psychiater is? Ik denk zelf van niet, maar ik ken je natuurlijk niet.
|
mjah, herken het wel een beetje, gewoon lekker tegendraads zijn, anders doen dan de meesten. ken het.
doe ook allemaal van die dingen zoals haar verven (khad het blauw 2 jaar gelede, zag je toen heel weinig dus iedereen staren :eek: haha, was vette lol), kga het nu wit doen btw. kheb ook zo'n soort windmolentje op mn fiets op een soort clowntje (van die kleuterdingen) en belletje lellen doe ik soms ook nog wel... hahaha, is meestal wel lache maja, dan beginnen de "volwassenen" die dit allemaal al gehad hebben weer te zeuren over mn pubertijd enzo, dat ik weer wil opvallen anders wil zijn en crap... naja, hebben ze misschien ook wel gelijk in |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:06. |