![]() |
Verliefdheid gedoemd te mislukken
Hey allemaal,
ik sinds kort eigenlijk een beetje een probleem. Ik vindt namelijk een meisje leuk. Begon op een gegeven moment een beetje op MSN te praten met elkaar en dat waren altijd gesprekken die nergens over gingen maar toch een uur kon duren. Nou loop ik er al een tijdje mee rond maar weet niet goed wat ik er mee aan moet, is het een crush en gaat het over, of is het echte verliefdheid? Naar mijn weten heeft ze nu al een relatie en die jongen is ook nog eens een vriend van mij. Dit is dus eigenlijk gedoemd te mislukken als relatie, ook weet ik niet of ze mij leuk vindt of niet, soms geeft ze wel van die vage stille hints maar erg overtuigend is het allemaal niet. Ik denk dat ik dus nooit een relatie met haar kan krijgen omdat ze dus al een vriend heeft, dat kan ik ook tenopzichte van hem niet maken. hoe los ik dit op? |
W8ten tot het uit gaat met jou vriend haar vriendje en dan proberen nu kun je niks doen :)
|
Wat xxboyxx zegt, ondertussen kan je verder kijken naar andere meiden of als dat niet lukt afleiding zoeken.
Voor zover ik weet zeggen vage stille hints trouwens niet zoveel, maarja ik begrijp vage hints ook niet echt. |
Misschien kan je het er eens met je vriend over hebben?
|
Nou.
Zoals je zelf al zegt, het is gedoemd te mislukken. Dat is heel erg kut en stom en bwèh, maar je doet er weinig aan. Stoken tussen haar en haar vriend is heel erg not done. Maar dat betekent natuurlijk niet dat je niet verliefd mag zijn! Als je die keuze gemaakt hebt, is het meestal al duidelijker wat je moet doen. Succes ermee :) |
Citaat:
als mijn vriend mij zou vertellen dat hij op mijn vriendin valt heeft hij een gigantisch probleem :D |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:29. |