![]() |
Saai is GAY and so are YOU #984
Ok. :)
|
gemeen :o
|
en ik had echt een WTF moment toen ik het klaatste topic volblafte
:d;;d:D:D::d;;d:d:d;d;d;d;D:D:D: |
Ik zit beneden in de woonkamer en het Songfestival staat aan. Ik moet zeggen dat die zangeres van Portugal niet lelijk is, die van Slowakije trouwens ook niet.:p
|
eerste :o
Ja ik zag geen topic. Watvoor titel jongens? edit: ze is echt mooi ja, commi |
Citaat:
|
Repelsteel, je weet toch dat je dat niet meer mag he
|
Citaat:
Repelsteeltje riskeert een ban. :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Soija is een nepperd;):D:D
|
Jammer zeg. Ik dacht dat ik met mijn Choco Monkeys echt de jackpot had wat betreft cereal, maar niets is minder waar.
|
Ja, ik haat negers. Met hun bruine benen. Terwijl ik moet rondlopen met reflecterende melkflessen.
:mad: |
Citaat:
Citaat:
|
Ik ben al zo'n tien jaar op zoek naar een cereal die ik als jong kind at. Het was met chocolade en het had de vorm van dino's. Weet iemand welke ik bedoel? :(.
|
Heet dat in het Nederlands niet ontbijtgranen o.i.d.?
|
Zo, de beschrijving van onze wc is ook weer af.
|
Negerseks.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik at vroegah (1990 ongeveer) vaak van die cereal in panda-vorm. Die waren toen best populair en je had ze in 3 smaken. Ik had altijd die met honing volgens mij. My lordy, wat was dat lekker. Dat was rond de zelfde tijd dat Calvé potten PindaChoco verkocht. |
ik had vroeger ontbijtdingen in de vorm van beertjes. en je had dan ook met chocolade en met honing en en en... hmmm :o
|
@trimm: die dus :D
|
Ze waren zonder melk krokant, en als je ze dan in de melk deed, vielen ze langzaam uit elkaar in een chocoladepapje. Omg. Ik wil ze nu.
|
Ik heb pas geleden van Kellogs een pak gekocht met allemaal kleine pakjes cornflakes erin, van die éénkindspakjes. Nomnom :O.
|
Die panda's moesten op een gegeven moment mijn dino's vervangen, want die waren er opeens niet meer. Maar het was niet hetzelfde. Ze zullen ook wel voor 50% suiker geweest zijn. Dat is tegenwoordig niet meer "verantwoord". Pff, verantwoord.
|
Citaat:
Citaat:
Ze verkopen trouwens bij de Tuined ed nog wel van die pandakoekjes met chocola erin. Oooh zo lekker. edit: Oh nee, dat zijn koala's. Laat maar. |
|
Hoho, misschien zijn het niet die panda's, maar er waren toch zeker ontbijtgranen in beervorm met honing, chocolade en nog een smaak.
|
Die filmpjes ook die eronder staan:
Vieze luiers, mierenzeikers en snotapen. Die vond ik vroegah idd grappig, maar eigenlijk waren ze niet erg lekker. Je had ook nog iets van meeuwenflatsen en iets met tietjes. :D |
Slaaptijd!
En het deuntje van die kutpanda's zit in mijn hoofd, Trimmeh! :mad: |
Graag gedaan Miek. :D
En weltrusten. |
Ik verveel me.
|
Ban! :p
Hier, nostalgie: Saai is niet alleen saai, maar ook heeeeel erg saai. |
Ik vind Spiderman 3 maar een rare film.
Edit: Maar ik vind het wel cool dat Eric Foreman erin speelt (That 70's Show, weet niet hoe ie heet) |
Whatup met al die gay saaititels
|
Citaat:
24 finale time! |
OMG chuckie op tv:D:facepalm:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik weet nog een keer, toen hadden w enet chucky gekeken, en iedereen bleef boven tv kijken. Ik ging naar beneden slapen, lag op bed op mn buik met ogen dicht en moest denken aan chucky en stelde voor dat ie de kamer binnenkwam en mij zou naderen en ineens sprong mn broer op me, schrok me dood, :d |
Citaat:
|
Oké ik snap nu helemaal niks meer van die film en nou is Eric Foreman ineens evil :D(N)
|
Citaat:
|
Topher Grace. Echt een stomme naam.
PS: Heb Bride of Chucky wel gezien en echt kapot gelachen. Meer komedie dan horror. Ben benieuwd naar Chuck's offspring. Oude chucky was veel enger though. |
Ik heb een nieuwe mp3-speler! *O*
Het is even wennen maar hij kan meer dan dat crappy ding dat ik hiervoor had (hoewel ik er wel erg aan gehecht was, maar hij ging kapot, en er kon ook maar weinig muziek op) Anyway, ben d'r wel blij mee :) |
Citaat:
Citaat:
|
Wat heb je er voor een, Minke?
|
Hallo!
Ik moet mijn muziekspeler ook weer eens volgooien. Past maar 4GB op en geen flac en ik ben te lui om te transcoden :mad: |
flac(y)
|
Citaat:
En baaaaaaahhhh, mijn oorlel klopt en is wat dikkig, kutoorbel (N) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:09. |