![]() |
Lowlands vs. Pukkelpop
Okee, ik moet toegeven, ik had t anders verwacht. Toen ik vorige week donderdagochtend de lowlandsbijlage vond bij de volkskrant was t voor het eerst dat ik de lineup van mn tot nu toe favoriete festival enorm vond tegenvallen ;|
Nou heb je met die festivals altijd dat het ene jaar veel leuker is dan het andere, maar nu ze lowlands zo'n enorme inhaalslag laten maken op pinkpop, voornamelijk door meer dance (zoals bijvoorbeeld acts als DJ Tiesto), en minder extremen.. (waar is Ill Nino!? waar is American Head Charge?) Anyway, nu ik van de week ook de lineup van pukkelpop eens verder bekeek hing mn onderlip ongeveer op mn tenen van t balen toen ik zag dat aldaar (in belgie) niet alleen aandacht word besteed aan (voornamelijk dezelfde als op lowlands + meer) grote acts, maar daarbuiten ook veel meer aandacht voor de kleinere bandjes, die in de programmering van lowlands nu helemaal wegvallen :| Iemand met een mening? |
Citaat:
de sfeer is altijd van het grootste belang, en tot nu toe heb ik op t lowlandssfeertje nix aan te merken.. over de sfeer op pukkelpop kan ik nix zeggen :| ain't been there (yet) ;) maar mocht je meer muziekgericht gaan festivallen...: is pukkelpop volgens mij ditjaar het betere alternatief.. ;p met Kink FM als beste alternatief, maar omdat maar ff achterwege te laten |
Citaat:
|
Ik zag op TMF laatst een poll, van, ga jij naar Lowlands.
Ongeveer 80 % ging. Dat zegt mij genoeg. Vanaf LL10 richt Lowlands zich op een ander publiek, te weten het publiek dat ook jankt op de Megafestatie, en alleen alles luistert wat hem door Erik de Zwart is voorgeschreven. |
Citaat:
ik ga lekker naar pukkelpop, daar komen veel vettere band :D en de sfeer? Ik ga met allemaal aardige mensen, de sfeer bepaal je dan toch zelf ofzo? |
Citaat:
:confused: |
Citaat:
.....lijkt me duidelijk.... |
Citaat:
|
Citaat:
en ik weet niet of lowlands zo gezellig is als 80 % van de tmf-kijkers ook gaat :D ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Ehm ja pukkelpop line up is gewoon zwaar beter dan een line up van lowlands..en ik ga wel voor de bands. Dus pukkelpop.. Zal ook best wel gezellig zijn.. |
Citaat:
|
Citaat:
Dus Gezelligheid NOFX No Use For A Name Sick Of It All Nog een paar bandjes :D Wat wil je nog meer? |
Citaat:
ik ga naar lowlands, en eigenlijk alleen nog maar omdat ik mn kaart daarvoor al een halfjaar geleden heb gekocht. :rolleyes: de lineup vind ik echt onwijs tegenvallen, en als ik de lineup van pukkelpop zie, is het echt de betere variant ditjaar :| iemand een lowlands kaart ruilen voor een pukkelpop? *ghehehe* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ah, kan ze weer een kwartiertje vooruit... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Pukkelpop is meestal que lineup beter. In 2000 Ben ik naar PP gegaan omdat ze daar Placebo hadden. Afgezien van dat concert is een festival me nog nooit zo erg tegengevallen. Ik ga voor Lowlands dus. (ook al speelt Suede dit jaar PP) Hier heb je veel meer sfeer. en het is 100.000 keer gezelliger, en je kan nog iets doen na twaalf uur 's nachts (op PP gaat alles om twaalf uur dicht. licht uit tent in, en slapen maar :S)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nouja, misschien weet ik ditjaar op lowlands een gaatje te vinden om wat mensjes te meeten, aangezien er zoveel troep staat dat ik twijfel of ik niet beter toch een sixflags ticket all included had kunnen nemen... ;p |
Citaat:
Ik vind de line-up van lowlands best tegenvallen dit jaar,maar dat heeft allemaal te maken met een persoonlijke smaak... Maarja..de sfeer maakt alles goed :) |
Pukkelpop heeft de line up van Lowlands en net iets meer
Maar who cares? ik ga lekker naar Lowlands :D Ik betwijfel of er zoveel TMF publiek komt hoor? De enige bij TMF bekende acts zijn Within Temptation en Nickelback.. tenminste, dat zijn de enige waar ik (als ik toevallig TMF aan heb) clips van langs zie komen. En als TMF-kijkende-mensen aan mij vragen of ik nog weg ga en ik antwoord dat ik naar Lowlands ga, dan kijken ze me altijd schaapachtig aan en vragen 'wat iss dat?' Offtopic: En die TMF-kijkende-mensen vragen zich dan af waar ik naar luister; vraagt er eentje 'luister je ook naar Slipkorn?' :D |
nou en, maakt mij niks uit dat om 12 uur de lichten uitgaan hoor, heb toch een zaklamp:p
|
Citaat:
|
Citaat:
in het donker met overal lelijke belgen... nee dank u :D |
Citaat:
|
Citaat:
PUKKELPOP SCHOLIEREN.COM ORGIE Wie doen er mee: Ufke (vul aan) |
Citaat:
PUKKELPOP SCHOLIEREN.COM ORGIE/SPOOKTOCHT Wie doen er mee: Ufke Punkahontas a new noise |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik kan niet mee orgen, ik heb het dan te druk met huilen omdat ik de get up kids heb gezien...tja je bent emo of je bent het niet he :p:p
woei *gaat GUK 3 keer zien in 3 weken* :D |
Citaat:
|
Citaat:
maar ja, voor de guk wil ik wel effe gaan beginnen hoor |
Lowlands vs. Pukkelpop
Bert vs. Ernie Playstation vs. Nintendo Bier vs. Breezer ... ... ... d0h, het valt gewoon niet te vergelijken, elk heeft zijn voor en nadelen dus láát het gewoon.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
bla
hier komt toch een slot op dus jah.... PPCrEw dA gExTe |
[QUOTE]Punkahontas schreef:
[B] eh... ik bedoelde mij meer als lelijke niet-belgische belg zeg maar :o ]PUKKELPOP SCHOLIEREN.COM ORGIE/SPOOKTOCHT Wie doen er mee: Ufke Punkahontas a new noise glow |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:34. |