Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Algemene schoolzaken (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=45)
-   -   Tafel/WC-hokjes teksten (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1803799)

Dingaantouwtje 27-05-2010 11:34

Tafel/WC-hokjes teksten

Staan er bij jullie op school ook veel teksten op tafels en/of WC-hokjes? Schrijf de leukste / aparterigste /raarste op.

Hier (op deze tafel, waar ik nu aan zit) staat:

Fock you lelijke marokaan

en eronder in een ander handschrift: Vind ik ook!

weer een ander: Ik niet. De mening is niet juist beargumenteerd. Overigens; het is Marokkaan. Met twee k's dus.

en: Waarom kunnen meiden wel hartjes tekenen?
Daaronder dan een paar hartjes.

Ook ergens stond iets over Pindakaas met stukjes.

JJoosje 27-05-2010 13:51

Alleen op tafels? Bij ons wordt er veel in de wc-hokjes geschreven. Veel van hetzelfde, wel.

Vind je *naam* leuk?
Ja Nee
x x
x x
x x
<duizenden kruisjes>

En gezeur over ongesteldheid waar anderen op reageren door te schrijven dat ze vinden dat die anderen zeuren. Een hele ruzie ontstaat er dan meestal.

Micromensje 28-05-2010 20:14

Wc-hokjes, da's grappig ja.
Bij ons staat er een hele discussie over TH en of Tom wel of niet gay is op :D
Echt lachen.
En nog 1 of ander emogedicht van een meisje dat liefdesverdriet heeft. :P

Little Phoebe 28-05-2010 23:54

Citaat:

Micromensje schreef: (Bericht 30535819)
Wc-hokjes, da's grappig ja.
Bij ons staat er een hele discussie over TH en of Tom wel of niet gay is op :D
Echt lachen.
En nog 1 of ander emogedicht van een meisje dat liefdesverdriet heeft. :P

Tom (gitarist) is niet gay :p ik dacht dat de discussie 'is ie gay' alleen over Bill (zanger) gingen :D

Azèche_oud 29-05-2010 09:47

Nee, over Bill gaat de vraag 'is het een hij of een zij' ;)

Bij ons staat er niet zo veel, maar wij hebben dan ook een uitzonderlijk brave/strenge school.

Dingaantouwtje 29-05-2010 09:53

Topictitel even aangespast, WChokjes zijn nu ook legaal :D

k@rlijn 29-05-2010 16:05

bij ons staat er zo,n populaire jongens top 10 bij de wc.
en op de tafels zijn van die skl,s die hun klas op schrijfen en het later doorkrassen omdat ze dan een klas hoger zitten.

en heel veel hartjes.
maar ook stickers. enz

Micromensje 29-05-2010 17:10

Oh en op een andere WC staat dan nog *naam* is lelijk, maar de naam was doorgekrast xD

Volgens mijn ging dat TH gedoe idd over Bill. En of het nou jongens of meiden zijn. :P

Little Phoebe 30-05-2010 01:23

Ik wou net zeggen, volgens mij is er weinig discussie mogelijk over het geslacht van Tom :p (in mijn ogen ook over Bill, aangezien het overduidelijk tweelingbroers zijn :o maar dat terzijde)

OT: Bij ons op school werd er niet op de tafels geschreven, want dan mocht je een middagje kauwgum krabben (N)

Miekje* 30-05-2010 15:09

Bij ons op school worden regelmatig de deuren schoongemaakt, dus er staat meestal niks op. Bij de kleedruimte van de meiden wel. Daar staan de kozijnen en douchehokjes en alles wat maar beschrijfbaar is, meestal vol. Maar ook met dingen zoals 'ik haat *naam*!' en 'fuck gym!' en '*naam* hartje *naam*'. Ik schrijf zelf nooit, ik vind het een beetje kansloos.

Little Phoebe 30-05-2010 16:53

Ohja, volgens mij heb ik wel eens 'Linkin Park' oid op de gymmuur geschreven. En ik hartje geen idee meer wie ik toen hartte :P

Sherlock 30-05-2010 23:19

Omg de verhalen die wij op tafels schreven:D

Micromensje 31-05-2010 11:02

Bij ons staat er op menig stoel SLET. Best wel grappig als er dan een jongen op zit.

silentbob 31-05-2010 23:20

bij ons niet zoveel meer geloof ik, in de 2e en 3e zjn ik en een paar vrienden vaak bezig geweest overal IVMDT(Ik Verveel Me De Tering, heb ik ooit bedacht tijdens een saaie duitsles in de 2e, en is vervolgens door heel veel anderen overgenomen) op te schrijven, soms ook voluit met betekenis(laatst weer even tot leven geroepen door het met een stormaansteker in een bankje te schroeien)
vooral op de tijdelijke dependance hebben we de boel goed volgezet(ook de vloer in de hoek van 1 lokaal)
nu al een poosje niet meer gedaan, maar het staat nog steeds op sommige plekken(in elk geval op 1 brandslanghaspel)
wc's staan bij ons ook eigenlijk alleen een paar tags, vorig jaar was er 1 waar ze lullen hadden getekend, ik geloof met erboven welke is van jou/welke lijkt het meest op die van jou ofzo en dan 3 verschillende groottes lullen met een vakje ervoor(waar natuurlijk 1 naast was getekend die de hele deur bedekte...)

stonden op een gegeven moment ook, vooral op de studiezolder(bovenste verdieping, is 1 lokaal) vage poppetjes getekend, beetje lijkende op kud
en die waren perfect om er 2 streepjes in te zetten en een paar ballen eronder en het waren ineens lulpoppetjes

ook hebben we nog es op die studiezolder wat hakenkruizen en WP neergezet(en heel veel spuggpropjes op de steunbalken geschoten)

vroeger waren er btw nog wel eens gesprekken en polls op de tafels, maar sinds ze nieuwe tafels hebben gekocht die moeilijker te beschrijven en makkelijker schoon te maken zijn, is dat behoorlijk afgenomen
heb ook het idee dat er in elk geval dit jaar niks tot bijna niks nieuws bij is gekomen kwa geschrijf/tags

Miekje* 01-06-2010 19:17

Overigens worden er bij ons op school wel overvloedig piemeltjes om de stoelen getekend. En dan allemaal meiden die niet op die stoel willen zitten omdat er 'en piemel op staat, iehww!'

Macrador 01-06-2010 21:31

Het begint met een K en eindigt op een t en er past een worst in:

een koelkast

Mogen het ook tekeningen zijn :D
Mijn figuurtje wordt blijkbaar populair op school. " Larry de avontuurlijke schildpad"

Geel 02-06-2010 16:51

Citaat:

JasperJD schreef: (Bericht 30541561)
Omg de verhalen die wij op tafels schreven:D

*flawless* 02-06-2010 16:55

haha, een poll ben ik nog niet op een tafel tegengekomen xD

Wel wijze adviezen, zoals " *naam* is een enorme player, hij neukt je en dan dumpt hij je"
Of: " *doorgekraste naam* *nieuwe naam* is knap"
En dan de gebruikelijke dingen: wie er allemaal een slet is, of lesbisch oid.

Ik vind het altijd wel amusant om te lezen :P.

AirbusA380fan 02-06-2010 20:30

Bij ons staat er op elke wc-deur: "wie dit leest, is aan het kakken of pissen!!" Telkens in het zelfde lelijke geschrift, ik kom er slecht van, sindsdien ga ik op school nooit meer naar het toilet... Ook staat er op enkele wc-rolhouders:"Wyh do'nt jou luve my animour??" Dan zijn er van die droge mensen die met een rode alcoholstift verbeteren en er 0/10 bij schrijven... GRAPPIG!! :):):):)

Volk 03-06-2010 12:50

Op een van de deuren van een kroeg waar ik kom staat in hetzelfde handschrift:
*naam* loves *naam1* 4 evah! Met daaronder

*naam2*
*naam3*
*naam 4*

De namen zijn er in de loop der tijd doorgestreept en toegevoegd. Ik ben altijd weer benieuwd of ze nu weer een andere jongen heeft gevonden:D

A Capelle 04-06-2010 17:18

Citaat:

*Miekje* schreef: (Bericht 30539739)
Ik schrijf zelf nooit, ik vind het een beetje kansloos.

Diamera 04-06-2010 20:22

Op de tafel waar ik vandaag een les aan zat, staat:

-Frans is kut-

En dan in de hoek:

-Alore on danse-
-Het is alors, niet alore-

en dan een pijl naar -Frans is kut- Die heb ik inmiddels doorgekrast:D

Little Phoebe 05-06-2010 12:32

Alleen gekken en dwazen schrijven hun namen op deuren en glazen :o

FunkyLyanneXx 06-06-2010 20:43

Bij ons op de wc heeft iemand een l*lhoofd getekend.(echt grappig)
En Twinkywinky, dipsy, lala en po...
Doe een wens NU! verder namen en onzin.

en op het prikbord bij wiskunde staat iets van: wil je *** (rara :D) bel (06-nummer)

silentbob 07-06-2010 19:20

Citaat:

en op het prikbord bij wiskunde staat iets van: wil je *** (rara ) bel (06-numme
zoiets staat bij ons op en prullenbak op de bovenverdieping van de parkeergarage van de super de boer

Commando 09-06-2010 00:40

Ooit een hele WC-deur ondergekalkt (met zeer zware, zwarte stift):

'ALLES
NAAR DE
KLOTE'

hometownheroine 25-06-2010 20:42

bij ons op de tafels staan duizende dingen in de geest van: "FC TWENTEEEU" "FCT 4 LIFEEEEEE" "TWENTE KAMPIOEN OLÉÉ OLÉÉEEEE"
ernstig intelligent dus :D.

Azèche_oud 25-06-2010 21:04

Op één tafel:

Ik *hartje* *naam*. Dan: Wat een kutnaam! Ernaast: En ik *hartje* *naam*. Erachter: IK NIET!

het leuke is dat ik precies weet wie het allemaal geschreven heeft <3 :D

MooZboot 26-06-2010 11:39

ik heb toen in het megagroot SLET op de deur geschreven
of de wc bril staat vol met pijltjes.
Of
Poep is lekker.
OF
zoeits van wie dit leest is gek.

liquidRain 26-06-2010 15:56

Wel veel meiden die van alles lezen, maar ja die moeten ook naar die deuren kijken. Bij ons wordt er eigenlijk niks opgeschreven want de week erop is het toch witgeverfd (elk weekend) Maar er wordt altijd de hele WC ondergepist. Het meurt naar kadavers daar. Soms (Serieus) zit het zelfs tot aan het plafond. Alsof ze een "wie het hoogst kan pissen wedstrijd" aan het doen zijn... :S maar dit is totaal offtopic dus stuur me maar weer zo'n PMetje dat ik dat niet mag doen

Infidel 26-06-2010 16:02

WC's worden geverfd, daar staat echt niets meer (iedereen heeft door dat 't zinloos is), er is ook een algemene regel 'geen schrijfbewegingen op de tafel maken', die in de brugklas hilarisch is en ook redelijk wordt nageleefd, maar de nieuwe rage is een boodschap in propjes op het plafond te schieten.

Duckdoggy 09-07-2010 16:48

vanalles, geroddel over leraren, over leraren die een stelletje zijn of toch weer niet, wie mensen haten en er staat vaak 10000x ik ben ongesteld of wie ben jij? of i was here

maarja ik ga alleen maar naar de wc op school als ik ongesteld ben ofzow, maar dat is echt irritant als iedereen je aankijkt als je je tas meeneemt naar de wc.
bij ons zijn er trouwens nog weinig wc's heel, brillen die ervanaf hangen, deuren die eruit zijn,deuren die niet meer op slot gaan enz. enz. enz. trouwens wel kut dat je wc papier moet halen bij de receptie!

MooZboot 08-08-2010 01:33

"ik ben ongesteld" die kende ik nog niet.
Als ik weer op de wc kom zal ik er aan denken :)

chriswissink19 09-08-2010 10:46

De dood aan de leraren van onze school stond onderaan de schooltafel met typeex
Mensen gaan soms een beetje ver met die teksten (naar mijn mening)

Queasy 09-08-2010 16:23

Bij ons stond er altijd: Naam van de klas, of .... stinkt.
Er stond ook eens een verhaal over iemand die heel onzeker was.
Daar kwamen veel reacties op: zielig kind, en andere niet nader te benoemen reacties

Sabir 21-08-2010 07:32

bij ons hebben de buroos van de leraren van die metalen randen waardoor je niet kunt zien wat degene die helemaal vanvoren tegen het buro van de leraar aanzit uitspookt. De voorkanten van die dingen zijn helemaal de klote gekrast

Sudoku. 21-08-2010 11:45

Op één wc deur stond altijd het hele liedje 'Hakuna Matata' uitgeschreven. Geweldig. :D

Commando 22-08-2010 01:10

Ik heb deze ooit eens in de bus zien staan:

'Wie dit leest is een kankerlyer.' Vervolgens heb ik in school op de wc wat varianten neergekald als: 'Wie dit leest is een homo' of 'wie dit leest is gek' etc etc. Je voelt je als lezer meteen aangesproken.

Ooit heb ik in een bus heel groot bij de achterzitting op de zijkant met dikke zwarte stift zien staan:

Ik
Ik Wil
Ik Wil Je
Ik Wil Je Pijpen
Ik Wil Je Pijpen Nu
Ik Wil Je Pijpen Nu Meteen
Ik Wil Je Pijpen Nu Meteen Oprollen

Deze vond ik best origineel

Dingaantouwtje 22-08-2010 21:09

Die heb je ook met Ik wil je kussen op je bed leggen ;)

Sudoku. 22-08-2010 22:23

Citaat:

Dingaantouwtje schreef: (Bericht 30767549)
Die heb je ook met Ik wil je kussen op je bed leggen ;)

En stiekem is die nog veel leuker ook. :o

Duckdoggy 30-08-2010 14:59

was laatst bij een warenhuis, op de wc-deur stond uitleg, hoe je in de winkel ernaast het makkelijkst kon stelen,

vond ik echt vaag, en helemaal dat die winkel dat dr gewoon op laat staan, ik neem tenminste aan dat de schoonmaker het vast wel heeft gezien.

en op school stond ook een keer,
wie heeft er een regelement nodig?
ik schrijf ze voor je voor 1 euro, en dan n telefoonnummer erachter

Eryc 29-09-2010 20:09

Bel 06-00000000 voor wc-pot seks :D

goeieboeie 29-09-2010 20:29

Citaat:

silentbob schreef: (Bericht 30545077)
bij ons niet zoveel meer geloof ik, in de 2e en 3e zjn ik en een paar vrienden vaak bezig geweest overal IVMDT(Ik Verveel Me De Tering, heb ik ooit bedacht tijdens een saaie duitsles in de 2e, en is vervolgens door heel veel anderen overgenomen) op te schrijven, soms ook voluit met betekenis(laatst weer even tot leven geroepen door het met een stormaansteker in een bankje te schroeien)
vooral op de tijdelijke dependance hebben we de boel goed volgezet(ook de vloer in de hoek van 1 lokaal)
nu al een poosje niet meer gedaan, maar het staat nog steeds op sommige plekken(in elk geval op 1 brandslanghaspel)
wc's staan bij ons ook eigenlijk alleen een paar tags, vorig jaar was er 1 waar ze lullen hadden getekend, ik geloof met erboven welke is van jou/welke lijkt het meest op die van jou ofzo en dan 3 verschillende groottes lullen met een vakje ervoor(waar natuurlijk 1 naast was getekend die de hele deur bedekte...)

stonden op een gegeven moment ook, vooral op de studiezolder(bovenste verdieping, is 1 lokaal) vage poppetjes getekend, beetje lijkende op kud
en die waren perfect om er 2 streepjes in te zetten en een paar ballen eronder en het waren ineens lulpoppetjes

ook hebben we nog es op die studiezolder wat hakenkruizen en WP neergezet(en heel veel spuggpropjes op de steunbalken geschoten)

vroeger waren er btw nog wel eens gesprekken en polls op de tafels, maar sinds ze nieuwe tafels hebben gekocht die moeilijker te beschrijven en makkelijker schoon te maken zijn, is dat behoorlijk afgenomen
heb ook het idee dat er in elk geval dit jaar niks tot bijna niks nieuws bij is gekomen kwa geschrijf/tags

Dan staat er zeker ook overal CALIMERO
En zijn de IVMDT vervangen door I*hartje*MDT

Want je zit op dezelfde school meneertje! Zekerweten

spiderhomer 30-09-2010 00:28

Op de stenen buiten staat overal
Ik wil n**ken bel me 06..........
En op de tafels binnen staan hele gesprekken van
Hallo
Hoooi
Hoest
Goe en met jouw

En verder staan zowel op tafels als op wc hokjes piemels getekend

Duckdoggy 30-09-2010 16:09

allemaal afdrukken van uitgedrukte sigaretten:facepalm:

Sabir 15-10-2010 17:09

nie echt een tekst, maar vorig jaar was een stoel helemaal volgeplakt met voetbal plaatjes, ik heb vandaag ook op een paar plaatsen neergekalkt 'Homo sapiens non urinat in ventum' (Latijn FTW)

me-nu 15-10-2010 17:26

"Tot de schijt ons dood" is toch wel mijn persoonlijke favoriet. Ook "Werklozen is een werkwoord" is wel lachen.

Duckdoggy 15-10-2010 18:57

ik spot nu ook steeds meer tekeningen van n**kende konijnen op de deuren.
ook een graffiti tag die bij mij in de omgeving nogal vaak gespot is, dus blijkbaar zit/zat die ene tagger bij me op school!!

silentbob 16-10-2010 22:02

Citaat:

goeieboeie schreef: (Bericht 30904581)
Dan staat er zeker ook overal CALIMERO
En zijn de IVMDT vervangen door I*hartje*MDT

Want je zit op dezelfde school meneertje! Zekerweten

jep, werd idd vaak vervangen door een hartje(maar vooral op de tijdelijke dependance, daar zag ik het vorrnamelijk tenminste)
calimero weet ik zo niet... zou kunnen

maar ik heb gehoord dat IVMDT ook is overgenomen op een paar andere scholen, dus helemaal zeker is het nog niet:p
werd ook door veel anderen hier op school overgenomen, maar ik heb het bedacht(tijdens een saaie duits les in de 2e)

GooseFeather 16-10-2010 22:51

wchokje lowlands 2003:
"They scrub these walls to stop my pen, but the shithouse poet has struck again"

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:54.