![]() |
Wiskundespelletje (onderzoekje)
Hallo,
Voor een studieopdracht (technische informatica) heb ik met een studiegenoot een wiskundespelletje gemaakt. We zijn op zoek naar mensen die dat even willen spelen en daarover een paar vragen willen beantwoorden, zodat we het spel kunnen verbeteren. Je hoeft niets te installeren: het werkt gewoon via internet. Je hebt er wel Silverlight voor nodig, maar of je dat hebt merk je vanzelf. Het spel en de korte vragenlijst kun je hier vinden: http://www.urlgone.com/e21f7a/ We zijn erg benieuwd wat jullie er van vinden. Groeten (en bedankt), Gijs |
Hallo Gijs,
Ik ben HBO student, mag ik het vragenlijstje dan ook invullen die bij je spelletje hoort? Gr. Brands |
t/m lvl 10 gespeeld en ingevuld
|
Brands: Ja hoor, als HBO-student mag je de vragen ook invullen. Graag zelfs! (Maar vul dan wel bij 'klas' niets in, dan weten we dat je geen middelbare scholier bent.)
Alle anderen die zo snel al wat hebben ingevuld: bedankt voor jullie commentaar, daar kunnen we wat mee. Gijs |
Done, heb er wel wat op en aanmerkingen bij gezet :D Ik hoop dat jullie er wat mee kunnen.
Succes met het ontwerpen verder :D |
Klaar :)
|
World of Goo? Wel leuk.
|
De bessen vallen niet? Ik doe het klepje open maar de besjes vallen er niet uit.
|
Ik vind het heel leuk bedacht! Heb de vragenlijst ook even ingevuld, maar ben geen scholier.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:18. |