![]() |
Ranking the Saai #988
:)
|
:P confusing
|
Waardeloze titel. Zo.
|
Jeps. NOu, verder met kijken. :o
|
Ik ga naar een tropisch thema feest houdoe.
|
mag ik mee?
|
IK vind Dries haast zielig, zo'n pispaaltje als ie is. :D
|
Per Seconde Wijzer was wel erg gemakkelijk deze keer.
|
Heb je de film I love Dries wel eens gezien Soija?
|
Wie houdt er niet van Dries?
|
Ik.
|
Nee, maar serieus, hebben jullie die film gezien? Dat is ook een stukje Nederlands cultureel erfgoed wat te erg voor woorden is.
|
Zeg, weet iemand nog een van film/boeken/whatever bekende vrouwelijke vampier? Ik heb binnenkort een Vampire's Diaries feestje ( :facepalm: ) en nu moet iedereen verkleed als bekende vampier :o
|
Mijn huisgenoot heeft de laatste aansteker uit het huis gejat. Ik moest net SPECIAAL naar de winkels om een aansteker te kopen. Godverdomme.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Iemand uit Twilight. ;x
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
En ik maar denken dat Interview with the Vampire één van de bekendste vampierenfilms was.
|
|
avond :)
|
Hello there!
|
Bah, het gaat superslecht met m'n ouders en daardoor nu ook echt even heel slecht met mij.
Trek het gewoon allemaal voor geen meter. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik kwam m'n vader tegen in het café, hij zat alleen aan een tafeltje en hij had dus in zijn eentje gegeten. Dat doet hij echt nooit. Toen sprak ik hem en hij zei dat ik er niet vanuit moest gaan dat hij en mijn moeder samen naar m'n voorstelling komen kijken, omdat het heel slecht ging. De tranen stonden in zijn ogen, maar toen ik verder vroeg zei hij dat hij er niet over wilde praten.
Ik geloof dat het gewoon zo ontzettend helemaal klaar is, de scheiding is nu ook erdoor enzo. Maar hij moet het nu dus nog ruim een maand uithouden daar in huis en bah, ik was er echt weer helemaal van uit m'n doen. |
Citaat:
En ik was er zo 'blij' mee dat dat nu net níet aan de hand was... |
Citaat:
|
Shit hee Mink. *dikke knuf*
:( |
Kan je vader niet tijdelijk ergens anders gaan wonen dan? Want dit is echt een kutsituatie voor iedereen.
|
Dankjulliewel, lief :)
Ik denk het natuurlijk wel, maar als ik het morgen niet ga trekken om nog naar Amersfoort te komen, hoop ik dat jullie dat begrijpen. (en ik denk dat jullie dat ook wel begrijpen, want zo zijn jullie :)) |
Citaat:
|
heeft iedereen opeens een nieuwe avatar ofzo? :o
|
Citaat:
|
Sterkte er maar mee Minke.
Huhu mijn vriendje is er. :o Dag! |
Citaat:
Maar jij wel! :nono: :p |
Citaat:
|
Kuch.
|
Ahw Minke, wat vervelend allemaal. Zou het misschien niet beter zijn als één van je ouders ergens anders gaat logeren of zou dat alles nog moeilijker maken?
|
oi :)
@minke: ah kut situatie zeg! een optie om een maand ergens anders heen te gaan zoals hier al gezegd is? |
Citaat:
Ze zijn allemaal zo onduidelijk op 60x60 |
haha hier dan maar
Citaat:
Citaat:
Kan me nog van alles herinneren dat charlie een ongeluk kreeg en dat charlie de scala runde en dat Isabella chanteerde :p |
Citaat:
|
Citaat:
er was een ontzettende ophef over, want allereerste Nederlandse soap en toen kregen we crap met Arnie en Peter Kelder en Frits Lambrechts als z'n vervelende vader enzo Ik zag het pas nog eventjes toen ik langszapte en ik moet zeggen dat het niveau van 't acteerwerk vrijwel gelijk is gebleven. |
Citaat:
|
Volgens mij wordt die Brinkman-chat een enorme puinhoop. Zielig voor de mods.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:16. |