![]() |
Meeting
Ik ben nu bijna 2 jaar lid en ik had me elke keer voorgenomen om naar een meeting te komen.
Nou is alleen het probleem dat ik hier niemand persoonlijk ken en ik nogal verlegen ben. Ik dacht DE oplossing gevonden te hebben door m'n beste vriendin mee te vragen, maar die mag weer niet naar een andere stad of zo'n meeting enz. Ik ben echt ontzettend verlegen en dat is zwaar irri omdat het me toch wel leuk lijkt om veel mensen van hier te ontmoeten. De meesten van jullie lijken me n.l. ontzettend gezellige, leuke mensen (ik noem geen name van mensen die ik liever niet ontmoet :p). Ik weet dat dit niet helemaal hier hoort, maar toch ook een beetje wel omdat ik alleen naar een meeting van Seksualiteit zou gaan omdat ik hier het langste zit... Naja, iemand oplossing ofzow? |
We kunnen toch gewoon weer een meeting organiseren? En zo eng zijn we ook weer niet hoor :p De laatste keer dat iemand spoorloos verdween op een meeting is alweer een heel jaar geleden ;)
|
Whahaha, lijkt mij ookwel leuk zo'n meeting maar ik heb hetzelfde als Tomtommertje.. Ik zit ook het meest op dit forum maar voel me niet verbonden of what ever, en ik merk wel dat mensen hier elkaar goed kennen enzo.. Dus, daarom leek zo'n meeting niks voor mij, wat moeten die mensen met mij dacht ik dus sja..
Rosie |
Gewoon doen.
(Moet je horen wie het zegt :o) |
Ik kom dan ook....laten we maar meteen wat details gaan invullen dan.
Voorstel: begin september in utrecht. |
Ik ben voor een meeting. Ik stel voor dat we hier 't "officiele meeting topic" van maken. Kzal ff 'm ff sticken, dan ziet iedereen 'm.
Als er een datum bekend is en ik kan komen, zal ik er zeker zijn. Iemand data suggesties? |
*Belangstelling*
|
Zondag 8 september om 14:00 in Utrecht?
|
Nee die dag kan ik niet :p. Zondag 1 september?
|
En dan gaan alle mensen die normaal niet zouden (durven) komen ook?>?? Dat lijkt me wel heel erg leuk. Want sja.. ik ken eigenlijk niemand.. :(
Lijkt me wel heel erg leuk. Rosie |
ja ik en supers kome ook, denk ik.... maar niet 1 sep, want dan moet 'k al naar wassenaar.... kunnen we niet iets meer richting het zuiden een meeting doen?? die trein kost verot veel en 'k ben nie zo rijk :) maarja utrech is wel 't meeste int midde... wat dachte jullie van 8 september :)
|
Er zullen stellig mensen komen die geen andere mensen kennen. Wat maakt dat uit? Een meeting is niet eng, anderen eten je niet op. (Tenminste, op de meeste meetings niet :p)
|
Hmm, wat vind je het engste ervan dan? Alleen treinreizen? Het moment dat je op het station een stel wildvreemden moet zoeken/aanspreken (bang dat je de verkeerde pakt)? Het moment dat je met z'n allen op een terrasje zit en 'moet' praten?
|
Utrecht is sowieso een beetje ver, ik ben ook niet de rijkste van de wereld. Kan het niet een maandje later, dan heb ik OV. Neej hoor ik denk dat ik sowieso niet kom.
|
Citaat:
Maar een meeting lijkt me toch wel leuk. Denk er nog wel even over na. Volgens mij wortd het moeilijk een data te prikken waarop iedereen kan of niet? ;) |
Als Koen komt,kom ik,als het maar in Utrecht of A'dam is :);)
|
Citaat:
|
Anders houden we toch gewoon een meeting en Den Haag? :p
|
Citaat:
Mja...ik ben IRL helemaal niet naar, dus nothing to be afraid of :p |
*Bang dat zijn geheime identiteit boven water komt.*
|
Als hij in eindhoven is wel jah :p
|
Niet zo moeilijk doen mensen: utrecht is het sociaalst omdat dat gewoon het meest in het midden ligt. Nee ik woon er zelf niet :p.
Moet het eigenlijk op een zondag? Een zaterdag lijkt mij gezelliger. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Ik ben er ook niet zo'n fan van, heel veel mensen ineens zien die je allemaal niet kent.. Maar ik ben zeker wel van plan te gaan.
Maar je kan wel met iemand afspreken dat jullie gewoon samen gaan zeg maar, of dat jullie twee elkaar eerst ontmoeten.. Bijv. met tomtommertje (leuke naam) Ik denk dat ik mijn vriend mee sleep, zit hier ook wel eens.. Lijkt me wel leuk maar wat is de datum??? Rosie |
Ik vind het allemaal eng, bovendien heb ik zoals gewoonlijk geen geld. Ik zou eventueel Absurdmoncher mee kunnen nemen (hoewel die hier maar heel af en toe is), maar die heeft over het algemeen nog minder geld dan mij en geen zin het weinige uit te geven aan treinreizen. Dat geldt voor mij ook, daarom ben ik nooit op meetings.
Ik *wil* wel, maar ik ben een schijterd en nog arm ook. Dus als iemand een meeting wil houden in Almelo kom ik, maar verder.... |
Citaat:
|
Citaat:
Maarreehh, vroeger komen vind ik helemaal eng. Niemand die me ziet en ik weet dan niet wie ik nou wel en niet ging ontmoeten en dan zal je zien dat ik om 8 uur 's avonds helemaal in me uppie nog op dat station op jullie zit te wachten :p |
Citaat:
Of durf je ook al niet te bellen? ;) Na ja, SMS-en kan ook nog :d |
Naja, ik vind zo'n meeting ook super eng. net als de meesten vooral het moment tussen treinrit en totdat iedereen een beetje weet wie je bent.
Ik voel er niet super veel voor om op een seksualiteit meeting te komen omdat ik daar toch niet zoveel ben. Maar voor een ander forum miss wel. Maar vraagje hoeveel mensen zijn meestal op een meeting die nog niemand verder kennen??? Kuzz |
Citaat:
|
ik kom misschien ook wel effe langs. ALtijd leuk om met the prophet te lullen.
|
*Is bang in het donker.*
|
Hmmz magk ook komen ? Lijkt me koel :) maakt mij niet zo heel veel uit waar het is , ik woon in friesland en meot toch een Pokke Eind gaan reizen :)
|
hmm,..vreem ik voel me totaal niet geroepen om naar een meeting te komen :P
misschien om dat ik hier pas ben en nooit behoefte heb om i net mensens te ontmoeten,.. lol APPELSAP |
We kunnen het ook nog snel in de vakantie inplannen, als iedereen volgende week zondag kan, zou dat een mooie datum zijn lijkt me.
|
jij was toch DE man van de zaterdag om dat het dan "gezelliger zou zijn"
|
Kunnen we al een datum rpikken ? volgende week zondag word niks lijkt me , niet iedereen weet hiervaN :(
|
Citaat:
15 september om 13:00 in utrecht? |
Citaat:
|
Mag ik nou wel of niet komen ?
|
Citaat:
|
Citaat:
Oke mensen count me in :) ik wil wel knuffels enzow ;) |
Citaat:
Maar misschien dat ik kom :D (Maar eigenlijk ben ik voor de zondag) |
Citaat:
|
Euuhhmm....ik WIL wel komen, ik MOET zelfs komen van profeetje :p maar ik maar waarschijnlijk niet naar utrecht....
|
wat is de bedoeling van deze meeting ? :?
|
Citaat:
.. Neuh, is te eenvoudig :) |
Citaat:
|
het is dat ik niemand ken , anders had ik nog wel ff m,n mosh moves laten zien :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:33. |