![]() |
Wat te doen? Ik kan maar niet duidelijk maken dat ik haar ook meer dan leuk vind..
Ff in et kort:
Het wil me gewoon niet lukken, vandaag weer(het is een collega en zie haar daarom gemiddeld 1x per week). Ik kom niet verder dan het gedag zeggen, en misschien het beetje lachen. We praten ook wel is, maarja echt verder lukt het me niet om te komen.. Zelfs dit wil me trouwens niet altijd lukken..(ben een ietwat verlegen).. Zij maakte 8 maanden geleden al kenbaar mij meer dan leuk te vinden, maar van mijn kant wil het maar niet lukken sinds ik haar ook meer dan leuk ben gaan vinden( begin dit jaar ongeveer).. Wat moet ik nu doen, word echt gek van me zelf… Hoe langer het duurt, hoe meer ik ga twijfelen.. |
Citaat:
|
Ik weet niet of ze jou na acht maanden nog zit zitten. Maar goed, ga lekker samen lunchen in de kantine.. doe dit rond een tijdstip dat er niet veel anderen zijn (of juist wel, veel herrie dus niemand hoort jullie gesprek) en vraag haar naar haar hobby's. Als jullie allebei één hobby leuk vinden, vraag dan een keer om het samen te doen. Zijn jullie om dezelfde tijd klaar? Ben jij en is zij met de fiets? Vraag dan of ze er bezwaar tegen heeft dat je een stukje meefietst.
Zet 'm op kerel! |
"Hoi ik vind je meer dan leuk."
Het leven is zo gemakkelijk. |
tja dat komt nogal direct over
en kan aar afschrkken :eek: denk ik |
Citaat:
|
Kus haar. Op de lippen.
|
Ik weet niet of je weet of ze je nog leuk vind en wat voor werk je doet, maar ik zou dr gewoon steeds opzoeken op het werk en laten zien dat je geïnteresseerd bent in haar.
|
Probeer wat af te spreken, drankje doen, terrasje pakken, maakt niet uit. Dan komt de rest vanzelf. Oh, en wat Volk zegt (y)
Een paar jaar terug vond een vriend van me een meisje ontzettend leuk. Zij vroeg op een gegeven moment aan mij: zal ik 'm zoenen? Ik: Dat moet je zelf weten... Zij sprintte op 'm af en zoende 'm. Hij heeft de hele weg naar huis (we fietsten samen naar school en huis) zitten glunderen en er kwam eigenlijk niets zinnigs uit. :D Mooie actie... Het heeft niet lang stand gehouden, maar dat had niets met de zoen-actie te maken. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:49. |