Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   ik weet niet wat ik moet doen.., (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1804114)

speedy1994 30-05-2010 10:56

ik weet niet wat ik moet doen..,

heey,,
ik had laatst een feestje en we waren beetje allemaal aangeschoten en gingen flesje draaien.
normaal zou ik niet meedoen omdat ik het kansloos vind maar er deed een meisje mee die ik leuk vind.
ik had haar paar x gekust en laatste keer deed ik beetje meer met openmond enzo.
toen het afgelopen was had ze gezegt tegen haar vriendin dat ik goed kon zoenen.
ik heb haar naar huisgebracht en hebben heleweg hand in hand gefietst.
ook had iemand gesmst naar haar die avond : ''jij vind hem wel leuk he? weltrusten''
ze had toen alleen naar haar gesmst ''weltrusten''
wat denken jullie?
vrienden van me zeggen dat ik haar gewoon moet gaan zoenen op feestje binnenkort
zou ik kans maken als ik haar verkering vraag?
we zijn allebij 15jaar btw

thaankksss ;)

*flawless* 30-05-2010 11:42

Zoen haar gewoon op dat feestje en dan kom je er vanzelf achter hoe zij erover denkt :)
Want wat heb je te verliezen?

Rysair 30-05-2010 12:36

Dit lijkt me overduidelijk.

SweetDreams 30-05-2010 16:53

hmmm.. Smstje ze dat toen jij er bij was? Waarschijnlijk durfde ze geen ja te Smsen omdat jij er bij was. En als ze je al gezoend heeft enze zei tegen een vriendin dat jij goed kan zoenen. Dus ga ervoor! zoen har gewoon, ze zal het waarschijnlijk wel laten merken als ze het niet wilt of het niks vind...

speedy1994 30-05-2010 19:34

bedankt voor snelle reacties,
ik was niet bij toen ze smste dus ik weet het ook niet echt.
en wat ik kan verliezen is vriendschap enzo, en dat ik me volgende morgen schaam.
maar zou dat smsje negatief of positief zijn?
kan ook zijn dat ze liever niet zegt of dat ze het niet serieus neemt?

Rysair 30-05-2010 19:42

hoe weet je van dat smsje af dan? had diegene die haar gesmst had dat tegen jou gezegd? en ja, als een meisje weet dat jij haar leuk vindt en zij jou niet dan neemt ze afstand.. dat vinden ze niet leuk (vinden ze vies ofzo?) en gaan ze je negeren (eigen ervaring). misschien hangt dat ook beetje vanaf op de manier op jij je gedraagt, of bent.

speedy1994 31-05-2010 15:18

ik had het gehoord van die gene die de sms had ontvangen..
maar ze weet al dat ik dr leuk vind en ze neemt niet echt afstand van me..
want ze zegt altijd hoi alseerste op msn enzo en vraagt wel eens of ik wat wil doen int weekend.. wel met andere erbij dus niet echt alleen ;)

Rysair 31-05-2010 16:20

Zoals ik al eerder zei, dit lijkt me overduidelijk. Ga er voor.

Grapig 31-05-2010 16:57

Ja inderdaad ga ervoor!

speedy1994 31-05-2010 17:18

oke,
alleen ik weet niet echt hoe je moet beginnen met zoenen.
eerst beetje beginnen met flirten? en later wat dichter naar haar toe komen?

Rysair 31-05-2010 19:00

op een feestje?
je gaat naast haar staan, je kijkt haar diep in haar ogen en ziet wat ze doet. ik weet ook niet precies hoe het meestal gaat, maar volgens mij in een club ga je dan met haar dansen (jij met je voorkant tegen haar achterkant, handen op haar zijkanten/heupen). op een gegeven moment draait zij zich om, of jij gaat voor haar staan. zij legt haar schouders om je nek, jij je handen op haar kond en je praat wat tegen elkaar. dan komt 't leuke moment na een tijdje. je kijkt elkaar voor een paar seconden diep in de ogen en je gaat langzaam naar elkaars mond toe. dan pak je haar op r mond. ;)

speedy1994 02-06-2010 17:49

haha oke ik heb al eens eerder met dr gescheurt maar toen kwam er niet veel van.
maar het feestje is bij iemand in de achtertuin.
zou ik haar opgevenmoment naar rustig plekje meenemen of iets? of arm om dr heen slaan en kus geven? kijken hoe ze reageert?

redrat 07-06-2010 10:41

Citaat:

*flawless* schreef: (Bericht 30539170)
Zoen haar gewoon op dat feestje en dan kom je er vanzelf achter hoe zij erover denkt :)
Want wat heb je te verliezen?

nah als ze niet wardeer en je goeie trap in je balle geef heb je wel even pij maar ga ervoor(y)(y)(y)

Chantal072 29-06-2010 12:30

misschien is zei net zo onzeker als jij bent. bij meisjes moet je in iedergeval DUIDELIJK zijn. daar houden wij als meisjes van. spreek nog een keer met haar af, en probeer het er met haar over te hebben.

succes (Y)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:56.