![]() |
Liefde
Ik ben 14,
ik ben niet echt op zoek naar een vriendin, maar zou er wel een willen maar het probleem is ik kom eigenlijk alleen maar bij: School(ik ga met nog 2 jongens vaak om en we staan nogal bekend als de 3 nerds) Judo(alleen jongens) Voetbal(alleen jongen) en uitgaan doe ik niet Wat moet ik gaan doen? |
...verder ben ik zowat de jongste uit klas en bijna alle meisjes zijn ouder, dat werkt ook niet echt mee
|
uitgaan
|
geduld hebben, meer sociale activiteiten nemen waar ook meisjes zijn of gaan paardrijden ofzo, daar stikt het van de meisjes ;)
|
Kantklosclubje? ;)
|
Citaat:
|
Nou dan bedenk je toch een andere sociale activiteit waar je wel meisjes die je zoekt tegenkomt. Concerten? Muziekclubs? Nerd is nogal een breed begrip, die heb je in alle soorten en maten. Kijk waar jouw interesses liggen en bedenk daarbij een sociale activiteit. Toneel-nerd kan op een toneelclubje. Muziek-nerd kan naar concerten of weet ik veel, rockcafés uitgaan als dat je ding is. Niet zo moeilijk doen, gewoon de wijde wereld in en mensen leren kennen, zorg dat mensen jou kennen, des te meer kans heb je om een leuk meisje tegen te komen.
Daarbij ben je 14 en is een vriendin absoluut geen noodzakelijkheid. :) |
Citaat:
oh ja, alle paardrijmeisjes zijn hetzelfde -O- |
Citaat:
|
niet leuk om naar te kijken? Wiebelende tieten!!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en zorg dat je niet meer bekent staat als nerd |
Die reputatie als nerd raak je vanzelf wel kwijt als je niet verslaafd bent aan een computerspel (zoals runescape) en wat meer met andere mensen omgaat. Tenminste, zo is het bij mij op school.
|
Citaat:
|
Waarom hoort gamen bij nerd zijn?
|
Citaat:
dat is onlosmakelijk met elkaar verbonden, maar goed ik ben getrouwd met een gamer. Nerd vind ik eigenlijk helemaal geen probleem, ik ken er zat en het zijn allemaal leukerds!! |
Citaat:
Oh, en als je een vriendin wil lijkt me de eerste stap toch verliefd worden, dus gewoon wachten dan maar. :O |
Nerds worden gezien als mensen met lage sociale activiteit. Over het algemeen wordt gamen daar ook mee geassocieerd.
|
Paardrijden:
Citaat:
|
Citaat:
(because one is just not enough) & I wish dat je er van klaar kon komen :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:27. |