![]() |
krijg jij iets voor je rapport?
Krijg jij iets voor je rapport?
en zo ja, wat? Geld, of gewoon iets leuks? en (ter waarde van) hoeveel? Krijg je bij elk rapport iets, of alleen bij je eindrapport? Als je geld krijgt, zie je het dan as een leuke meevaller, of reken je er echt op dat je het krijgt? was ik ff benieuwd naar... Goed, ik krijg elk jaar geld voor mn rapport. Alleen voor mn eindrapport, en ik ga er wel van uit dat ik het krijg, maar ik denk niet van, ik krijg nog geld voor mn raport, dus ik kan da ene leuke truitje ook nog wel kopen want ik krijg toch nog geld. Hoeveel ik dit jaar krijg weet ik nog niet. Ik krijg het altijd vlak voor we op vakantie gaan, of als we net op vakantie zijn. (en ik ga vanavond weg :)) Vorig jaar kreeg ik 300 FF (ongeveer fl.100/E45) :eek: tja, toen waren mn ouders erg rijk denk ik... Nu jullie :) |
Nee, ik heb voor m'n diploma's nooit iets gekregen. Dat vonden m'n ouders en ik niet nodig. Ik zie niet in waarom ik beloond zou worden voor iets waar ik helemaal geen moeite voor heb hoeven doen.
|
Kheb wel wat gekregen toen ik m'n VWO diploma kreeg. Normaal kreeg ik alleen wat van m'n opa en oma.
|
ja k krijg normaal zo'n 25 Euro als die heel goed is, niks als die heel slecht is... als die tussen de twee is krijg k 10euro
x |
Ik heb voor mn diploma een horloge gekregen. Verder ga ik dr bij mijn volgende diploma niet vanuit dat ik daar iets voor krijg (volgend jaar studeer ik af)
|
Soms krijg ik een extraatje t.w.v. een paar euro. Maar nooit iets echt duurs gekregen. Hetzelfde als met de eerste communie eigenlijk, toen waren er kinderen bij mij in de klas die een stereotoren kregen :eek:
[edit] En soms wordt mijn zakgeld eindelijk overgemaakt, wat volgens afspraak 8 maanden terug al had moeten gebeuren :D |
Op de basisschool en in de eerste en de tweede kreeg ik volgens mij ook altijd wel wat. van m'n opa en oma geld. en van me ouders een cadeautje. maar k heb er zelf ook eigenlijk niet meer aan gedacht, en we hebben het ook niet meer gedaan eigenlijk.
ben er wel tevreden mee |
nah... nooit contant,
maar soms gaan we naar de stad ofzo en dan koop ik iets zegt me vader van ACH JONGEN je hebt nog niets voor je raport gehad, en dan betaalt hij het.. |
Vroeger kreeg ik altijd geld, naar de cijfers. Nu krijg ik een boek
|
Hmm... Ik heb een keer een walkman gekregen, en toen ik op en nippertje overging (was lui geweest) had mijn moeder taart gekocht.. Tja... en voor mijn VWO-diploma kreeg ik twee rozen (een van mijn vader en een van mijn moeder) en een klein kauwgomballen automaatje van mijn broertje en zusje...
|
heb n mooie cent gekregen in juni omdat k mijn best heel er gedaan had maar toch waren mijn resultaten mischien niet fantastisch... heb een herexamen straks dus hoop dat k dan nog n centje krijg :)
x |
ik krijg altijd wel iets vor mn rapport, wat van mn opa&oma en wat van mn ouders. Dit jaar heb ik voor mn eindrapport het 3e deel van het boek in de ban van de ring gehad (de ander 2 had ik al) en nog €10 contant.
|
In de eerste en de tweede klas kreeg ik meestal wel een tientje van mijn ouders en soms ook van mijn opa en oma.
De laatste twee jaar niet meer. Vraag me niet waarom ;) Ik denk dat ik vast wel iets groots krijg als ik mijn VWO diploma haal :) |
'k krijg ook altijd wel iets.
van m'n opa en oma als ik daar (1 of 2 keer per jaar ;) ) kom 5 gulden. De laatste keer opeens 10 euro, zonder ook maar een rapport te hebben gelaten gezien :confused: "julie worden ouder hè :D " van m'n ouders krijg 'k ook wat.. meestal geld iig. Dit jaar ook opeens van hun heel veel.. beetje tè voor 'n rapportje en 't heeft er bij ons ook mee te maken hoe goed je rapport is niet dat mijn rapport zo heel goed was trouwens ;) *weer een onzinnig antwoord d'r bij :p * |
Ik krijg voor elk goed tot zeer goed rapport van me opa en oma 10 euro. :D Alsie wat minder is krijg ik ook wat minder geld, 8 euro ofzo..
|
Nee, ik krijg niets
|
Citaat:
|
ik krijg gewoon een kleinigheidje. Geen geld. Wat is krijg is nooit superduur, waarde kan een beetje verschillen, komt niet zo precies tussen wat ik en mijn zussen krijgen. Ik krijg alleen wat voor mijn overgangsrapport.
Ik weet eigenlijk niet of ik, toen ik nog op de basisschool zat wel wat kreeg bij de andere rapporten. Van mensen waaraan ik het liet zien kreeg ik altijd een rijksdaalder ofzo. (van opa of oma, tante of oom, buurvrouw) |
Gewoonlijk krijg ik niets voor m'n rapport en ik reken er ook niet op. Maar ik hecht zelf ook weinig waarde aan zo'n rijtje cijfers.
Maar afgelopen schooljaar heb ik wel een bos bloemen voor m'n eindrapport gekregen, omdat dat mijn overgangsbewijs 3-4havo was en ik daarmee naar het MBO kan. |
kreeg deze keer zomaar een broek van 90 euro :eek::cool:
eerst altijd geld voor cijfers, werd een euro of 10, 15 |
Ik krijg voor elk rapport een kleinigheidje en voor het eindrapport vaak wat meer
|
als het goed is krijg ik:
geen ruzie, een rustige vakantie als het slecht is: gezaag gelul last zo! |
ehmzz ik krijg niet voor elk rapport wat.. maar als ze merken dat ik in de toets/tentame week me de suffes heb geleerd vinden ze dat super van me en geven me ze meestal wel dingen die ik kan gebruiken.. maar niet echt geld. :)
|
Meestal krijg ik voor mijn eindrapport wat geld. Vroeger kreeg ik 50 gulden en nu 20 euro. Ben er dus op achteruit gegaan :) Wij krijgen na elke module een rapport thuis gestuurd, dus dat is een beetje vaak om er iets voor te krijgen.
|
Nee ik krijg nooit wat voor mn rapport
Ik ben niet zo jong meer dat mn ouders me gaan belonen voor de goede dingen 'die ik haal Ik haal die cijfers voor mn toekomst niet voor een beloning en dat weten mn ouders ook :) versiertip: Kijk jou droomvrouw gewoon net iets te lang aan. Als ze vraagt wat er is antwoord je."niks, alleen je vader is een dief". Dan vraagt zij waarom. "Omdat hij alle sterren uit de hemel heeft gestolen en in jou ogen heeft geblazen". En wappa! She's yours!en ik verzeker je! |
Citaat:
|
Nee, moet dat dan?
|
Ik heb een vakantie naar kreta cadeau gekregen van m'n moeder omdat ik geslaagd was voor m'n VWO
:) |
Het wisselt zeer sterk. De ene keer krijg ik geld (waarde wisselt sterk), de andere keer nuttige dingen en een derde keer 'nutteloze' dingen. ;). Voor m'n havo-diploma heb ik een horloge gekregen.
|
alleen voor mijn eindrapport,iets van een €25
|
JA eigenlijk wel en vrij veel :rolleyes:
Maar dan niks in het schooljaar. Off-topic : Shanli MSN? voeg me toe op tequilatubby_69@hotmail.com |
Ik krijg nooit iets voor een goed rapport. Als ik over ben moet ik zelfs nog zelf gebak halen...
|
ik ben met mn ouders uit eten geweest (niet luxe hoor, gewoon bij de italiaan (y))
ohja, dat is dus alleen voor m'n eindrapport he, anders krijg ik niets (of straf) |
Op de basis- en middelbare school kreeg ik altijd wel wat voor m'n rapport van m'n ouders (meestal iets van 10/25 gulden) en ik kreeg ook altijd wel wat van m'n opa en oma (rond de 25, een enkele keer 50 gulden). Voor m'n VWO-diploma heb ik van me ouders 3 rijlessen gekregen en van me opa en oma het theorie-examen. Nu krijg ik niks meer voor m'n overgangsbewijzen, maar krijg vast wel weer wat als ik ben afgestudeerd.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:38. |