![]() |
The return of the Saai #993
Goedemiddag roddelaars (Y)
|
Hoi!
|
'sup.
|
Goed hoor, tijdelijke vervangingsbaan dus vreselijk druk. Zat zelf te twijfelen om meteen weer een maandban te pakken. Maar ik kijk het nog even aan.
En met jullie? |
Boehoe, dacht ik vier dagen vakantie te hebben, moet ik waarschijnlijk toch weer werken.
|
Citaat:
Ik verveel me :'( |
Citaat:
|
Is het nog gelukt met je sollicitatie, Mean?
|
Zo, tweeduizend pagina's aan te lezen literatuur over communisten. Go me.
|
|
archoooooonnnttt! *o* ;)
|
Hooi archont:D
|
Ik heb de tondeuse maar gepakt. Ik werd gek van de baard.
|
Foto!
|
Ik plaats geen foto's op het forum, :nono:.
|
Citaat:
Citaat:
Nog iets gebeurd hier op het forum ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Uuuuhm eindeloze discussie over het saai topic, er was een meet, en rationeel was dronken (of niet toch?) Verder heel weinig, en het is rustig nu maar etenstijd komt eraan. |
Citaat:
Ik snap alleen niet waarom mensen hier mij en jiiive gaan vergelijken ;) Verder zal ik vast nog wel een keer een meet in de zomervakantie doen :P Wat hebben jullie nog meer over mij geroddeld. Eeumz.. Ohja toch mooi dat ik meerdere malen wordt vernoemd in een ww-spel terwijl ik al 3 spellen niet meedoe ;) Ohja en Queasy wanneer gingen wij nou meeten? :o |
jou en jiive vergelijken? dan heb ik iets gemist?:P
Eeuh we gingen zeggen welke forumer we wouden doen:D Ja ik heb nog nooit een spel met je gespeeld helaas. Dus ben wel benieuwd. Ik doe alleen een groepsmeet:bloos: |
Hoi Archont, wb. ;)
|
Citaat:
Ja, daar moeten we het ook maar is over hebben :P Ook goed ;) Citaat:
edit: Hmm, ik ga ff weg, tot vanavond mensen. |
Laat je me in de steek:O
Veel plezier met wat je gaat doen. Ik ben vanavond ook weg. En ga morgen naar de efteling:) |
Leuk Queasy! Met wie ga je?
|
Tijd voor de afwas!
|
De afwas, ik wou dat ik er vanaf was.
|
^ :D (N) :D :p
Ow, wacht :D-posts mogen niet. |
Citaat:
|
Hoi Archont, mooi dat je weer terug bent!
Heb je een vervangingsbaan in het onderwijs? In dat geval, tof (y) |
En de eindpresentaties gingen best prima :o :)
Weer een last van m'n schouders, heerlijk. En nu ga ik in het park liggen, maaltijdsalade eten en verse appelsap drinken en leerplannen maken <3 later *O* |
Goedzo Minke, have fun!
|
Ik zou ook wel in het park willen liggen, maar ik moet straks repeteren. Wel lekker de hele stad doorfietsen, dat is met dit weer gelukkig juist lekker ipv naar. :p
|
kolere wat een goed idee, ik ga hardlopen naar de delfste hout en dáár maar even een tukkie doen! :)
|
Frans mondeling gaan leren in de tuin en terwijl jongleren. Hopelijk maakt dat het wat leuker
|
Yeah, ik heb hier ook internetverbinding.
Oooh, wat is het hier fijn <3 Achter me rennen kindjes door de fontein en ik zit fijn in m'n eentje op een enorm grasveld. |
Citaat:
|
Is het ook :)
|
ha!
het is al weer kwart over 6 :) |
Oh ik kan wel jaloers zijn op mensen die nu in het park gaan liggen.
@dp ga met mijn vriend, wutt ja efteling is altijd leuk <3 |
Hell's Kitchen is weer een nieuw seizoen. (y)
En jongens, ik heb een nieuwe jas. :bloos: Plus twee zonnebrillen en een leuk hempje. :o En welkom terug Archont! |
show it:D
Mensen ik ben weg, en ben pas half 10 thuis bluuh geen zin. |
Citaat:
|
Hey Archont, welkom terug :)
Even fotootjes uploaden en dan de hond uitlatennn. |
Fuuuuck, Ik ben zo moe. Heb vannacht 1,5 uur geslapen ofzo en heb gewerkt van 7 tot 2 en ik moest boodschappen doen en opruimen, want straks komt er een vriendin logeren. Het wordt wrs weer laat en eigenlijk moet ik ook nog leren voor m'n tentamens, maar m'n hoofd wil niet.
En ik wordt echt oud, want ik heb last teringveel last van m'n rug. meeeeh. [/zeurmode] Maar verder gaat het goed hoor. :) |
Citaat:
|
Zo. Ik ben ook weer terug.
Haaai Archont *zwaait en aait* Nu even pizza in de oven gooien.. :bloos: |
Ik wil een adresboekje, een horloge dat ik nooit vergeet en een bolhoed om af te nemen :o
|
Even hond uitlaten, tot zo :D
|
ik voel me vercrackt en kut :(
|
Ik las even verkracht (n)
Maar wat is er dan Mientje? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:10. |