![]() |
Can you help me with this?
Voor een fictiedossier op mijn school heb ik Harry potter en de orde van de Feniks gekozen, ik heb bijna alles af. Maar er is ook een creative opdracht en dat is:
een ander einde schrijven voor dit boek. aangezien ik het boek niet gelezen heb gaat dit moeilijk. Mijn vraag is: kunnen jullie misschien met een ander einde komen? |
Dat is eigenlijk onmogelijk, aangezien het een boek uit een serie is met een zeer ingewikkelde plot. Kun je geen boek kiezen dat je wél gelezen hebt?
|
aangezien ik het boek niet gelezen heb gaat dit moeilijk
Is het bij zo'n opdracht niet de bedoeling dat je eerst het boek gelezen hebt? ;) |
Citaat:
|
Lees een samenvatting op internet en doe lekker zelf je huiswerk :P
|
Inderdaad. :P Kijk, als je het boek had gelezen en het lukte je zelf gewoon niet om iets te bedenken, oké, maar hier ga ik niet mee helpen.
|
Je weet niet wat je mist. Oké, eerlijk toegegeven las ik ook nooit voor school, alleen de Nederlandse. Maar ik ging geen andere mensen vragen om mijn huiswerk te doen :P
Ik denk dat er niks anders op zit dan het boek te lezen, vriend. Het is een goed boek, dus je zou snel klaar kunnen zijn. That is, als je de eerste 200 pagina's geouwehoer doorkomt. |
Kijk de film ?
|
Dit is nou echt een boek wat je zo uit hebt. Maar het lijkt me wat vervelend als je eerst deel 1-4 niet gelezen hebt. Terwijl een ander einde voor dit boek echt heel goed zou kunnen en best boeiend kan zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou... eerst het boek lezen lijkt me geen verkeerd idee.. en als je dan nog geen inspiratie hebt kun je naar Fanfiction.net gaan en daar zijn vast wel andere plotten geschreven waar je vast wel inspiratie van krijgt.
|
Citaat:
Maar ik vond de uitleg over de Orde toch wel erg lang duren hoor! Het is dat ik verslaafd ben aan HP, anders had ik hem weggelegd. maar goed, totaal offtopic en buiten dat, ik wil de TS geen tips geven over zijn boekverslag :p |
Slotje?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:58. |