![]() |
Gesloten ogen/Liefde is...
Gesloten ogen
Jij hebt m'n ogen geopend en me 'n andere wereld laten zien Een wereld die ook mooi is en niet alleen maar donker en grijs zoals het eerder was achter mijn gesloten ogen In mijn 'veilige' wereld die niet veilig bleek te zijn maar ik dacht alleen dáár mezelf te kunnen zijn Daar, achter mijn gesloten ogen Maar jij hebt m'n ogen geopend En me laten zien dat er 'n andere wereld is waar ik ook mezelf kan zijn bij jou kan ik mezelf zijn en dankzij jou loop ik nu door de wereld met niet langer gesloten, maar open ogen.. ------------------ Liefde is.. Liefde is voor mij de manier waarop je naar me kijkt als ik s ochtends wakker word Liefde is voor mij Je hand strelend over mn rug wanneer we samen in bed liggen Liefde is supermooi wanneer we samen zijn en zelfs als we niet samen zijn is jouw liefde aanwezig Als ik in je ogen kijk zie ik liefde in zn mooiste vorm puur en eerlijk die liefde die mij warmte geeft Liefde Dat ben jij voor mij Zonder jou geen liefde Zonder jou geen liefde voor mij.. -------------- |
Best wel mooie gedichies vind ikke... je heb helemaal zin om verliefd te worden als je deze gedichies leest hahahahahahha !!!!!
ik hoop voor je dat jullie relatie nog lang duurt.. en dat ik over de een tijde de gevoledens uit je gedichie ook voel! kuzz me |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:46. |