![]() |
'Scooter - 14 jaar
Ik ben 14 en wil graag iets van een scooter, je moet er 16 voor zijn.
Maar weet iemand wat anders, waar ik wel op mag.. En ja, een fiets heb ik al. |
Een grasmaaier :P
Nee maar serieus, als je nog geen 16 bent mag je niet op iets gemotoriseerds rijden op de openbare weg. Ik weet niet of je iemand kent met eigen grond? Anders zou je voor de gein iets van een oud puchje kunnen kopen die niet op kenteken staat om een beetje op eigen terrein rond te crossen. |
Ja, nou.. dan koo pik maar een grasmaaier :P
Nee, maar het is meer om mee naar school te gaan.. :D ze zien me al aankomen met m'n grasmaaier :) |
je kunt met een wasknijper zo'n kartonnetje tuseen je spaken maken, dat klinkt echt vet cool
ga toch gewoon fietsen net als de rest van je leeftijdsgenootjes, en als je dan 16 bent en de kansloze hoop hebt dat een scooter je cool maakt, leef je uit. |
Citaat:
|
Je mag wel op een elektrische fiets. De meeste mensen nemen die pas als ze boven de zestig zijn, dus dan loop je pas echt voor op je klas (y)
|
dude, als je 18 bent wil je een rijbewijs, en waarschijnlijk zo'n opgefokt golfje. Spaar die 2000 euro voor een scootertje lekker op tot je een echt vervoersmiddel kan kopen.
|
ik heb vanaf m'n 11de al brommers maar ik rijd altijd alleen op eigen terrein en soms ff op de weg:)
|
En als je dan met de petten mee mag is het zeker brullen
|
Citaat:
Heb ik van je naam xD Maar Puchjes ownen wel. |
Gewoon sparen todat je een echt vervoersmiddel kan betalen. Een scooter koop je alleen om erbij te horen en dat... is niet goed. Mooie bmw s1000rr en de chicks laten die gasten met hun scootertjes lekker bij de poort staan en jij rijdt vanaf amsterdam naar Eindhoven in minder als een uur! (als je durft tenminste ^^)
|
Eigenlijk een hopeloze vraag ook dit. Je zult toch 2 jaar moeten wachten en in die 2 jaar tijd kan je ondertussen sparen voor een auto rijbewijs, dit is wel beter. :)
|
Nou ja, comfortabel en lawaai-uitlaat en een grote subwoofer achterin ... Does not compute in my book :o
|
Zo'n lawaai uitlaat is drama op de snelweg :N
|
Stomme wet..
|
-Elektrische fiets.
-Unimag ( ik weet niet of het 16 of 14 was) - Je zou ook kunnen kiezen voor een sparta met. Als er je smeris ziet, zet je de motor af en verklaar je dat je met dat ding fietste. |
Citaat:
vraag me ook af hoe getint glas blijdraagt aan comfort + gastjes met zo'n auto hebben vaak ook geen comfortabele rijstijl (n) |
Citaat:
Minder last van de zon in je ogen en de auto wordt minder warm als hij op een dag als vandaag in de zon staat. Als je ramen goed donker zijn blijft het zelfs redelijk koel binnen (y) :o En daarbij, als je een flinke geluidsinstallatie er in hebt zitten, is het verstandig dat niet iedereen dat kan zien van buitenaf, vanwege diefstalgevoeligheid. |
Hehe ik doelde meer op de stoelen (en een beetje op de airco, de vering en het dak).:)
|
Je zou op een elektrische fiets mogen, maar of dat nou erg 'stoer' is.. En je moet nog zelf trappen.
|
Citaat:
overigens is een auto echt ontzettende win http://www.driving-fun.com/forum/ima...ey_driving.gif maar dan moet je wel 18 zijn en een (bij)baantje om de boel te kunnen betalen |
Citaat:
|
Paard!
|
Citaat:
|
Citaat:
op een koe kan natuurlijk ook! |
Citaat:
Serieus, als je sportief, snel en chicks wil moet je echt voor een BMW S1000RR gaan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
motorrijden op je 14e, realistisch (y)
|
Citaat:
|
Wat ik ooit heb gezien was iemand die een zaagmachine zo had gemaakt dat hij zijn achterband aandreef. Dit was volgens de wet geheel legaal toegestaan alleen zit je dan wel met een fiets van 30 kilo...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:45. |