Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Vrije tijd (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=31)
-   -   Club Brugge (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=180468)

BELLEKE 08-08-2002 10:15

Club Brugge

Hoi, k ben n belgje en vroeg me af of jullie wat van Club Brugge kennen... of is dat gewoon effe naamvermelding nu bij de Champions league
x

Bram 08-08-2002 12:09

kun je je vraag wat duidelijker formuleren aub?Wat wil je weten?
Behalve dat ze opnieuw geen kampioen gaan spelen :D

Boogie 08-08-2002 12:20

dat Simons en Clement en Verheijen en De Brul daar spelen :confused:

dat ze vorig jaar 2e waren en de beker hebben gewonnen en dat ze de super cup hebben gewonnen en dat ze door zijn in de kwalificatie in van de Champions League en dat ze blauw-zwarte shirts hebben

de ballonnenman 08-08-2002 12:24

en dat ze in het Jan Breydel stadion spelen
en dat Mendoza de sterspeler is?

scara 08-08-2002 12:26

ik vrees dat hier een slotje op zal komen
maar club brugge zit (nog) niet in de champions league hoor, ze moeten nog voorbij shaktar donetsk ofzo, en das een ploeg, die bij mijn weten, vorig jaar ook champions league speelde, dus nie zo gemakkelijk

en bram, dit jaar worden ze wel kampioen hoor, maar daarvoor bestaat al een ander topic voor

BELLEKE 08-08-2002 12:47

Ik wou gewoon effe weten of mensen in Nederland wat afkennen van voetbal uit België en omgekeerd...
x

Evito 08-08-2002 14:37

Ik denk dat veel mensen wel iets afweten van het Belgische voetbal, maar zo bekend als Nederlands voetbal bij de Belgen is, zal het hier waarschijnlijk nooit worden. Immers, wat hebben de Belgen nu helemaal gepresteerd?

Bram 08-08-2002 15:30

jaja evito tuurlijk, alsof wij nog zoveel weten vh Nederlandse voetbal omdat ze zo 'sterk' presteren. Als ik nu die opstelling van Ajax ofzo bekijk frons ik toch wel enkele malen mijn wenkbrauwen als ik sommige namen zie.

Bram 08-08-2002 15:32

en Mendoza topspeler?hehe grappig :)

SMC 08-08-2002 21:54

Clubkleuren : blauw en zwart.

Stadion: Het Jan BreydelStadion.(Of zoiets)

Spelers : Engelebert , Simons , Maertens , Clement , Lange , Verheyen , etc.

Trainer : Die Noor , Sollied.

Dit was ut wel zo ongeveer wat ik van de club weet.

AGH 08-08-2002 22:12

Club Brugge, BSC oftewel Brugge Casual Crew is een geboorte van de oude East-Side van Club Brugge.
Sinds 1986 bestaan er contacten met de harde kern van FC Den Haag, die nog zeer vaak de transfer naar België maken en/of andersom.
Laatste duidelijke beelden van een samenwerkingsverband dateren van een oefenwedstrijd in 1999 in Enschede tegen FC Twente waar de hele middag ongeregeldheden waren. Er bestaan ook samenwerkingsverbanden met Bröndy en Lille.
De groep van Brugge bemoeit zich redelijk met wedstrijden van het Belgische elftal, maar is niet zo talrijk als de groep van bijvoorbeeld Antwerp.
Grote tegenstander blijft natuurlijk SC Anderlecht oftewel ‘kakkers.’

Verder weet ik eigenlijk vrij weinig over Club Brugge, behalve dat ze in een blauw/zwart tenue spelen.

Bram 08-08-2002 22:51

Kom kom Brugge contacten met Lille en Brondby, het zullen dan wel kleine contactjes zijn.
En dan zie je de helft van club rondlopen met zo'n sjaaltje van den haag terwijl ze niet weten waarvoor het staat.

mobie 08-08-2002 23:08

Club is mijn club (y) :cool:

Enneuh, de kans is zeer reëel dat Alin Stoica naar Brugge komt :eek:

DJ Incompetent 09-08-2002 03:45

blauw en zwart, een van de topclubs van belgie

Evito 09-08-2002 09:16

Citaat:

Bram schreef:
jaja evito tuurlijk, alsof wij nog zoveel weten vh Nederlandse voetbal omdat ze zo 'sterk' presteren. Als ik nu die opstelling van Ajax ofzo bekijk frons ik toch wel enkele malen mijn wenkbrauwen als ik sommige namen zie.
Ik ook lol, en ik ben al 10 jaar fan van ajax :D

AGH 09-08-2002 21:08

Toch heb ik ooit een keer in één of ander vaag clubblaadje gelezen dat er een Club Brugge/Brondy combinatie bestond.
Of dat een serieuze combinatie was is natuurlijk vraag twee.

Overigens is mij het verhaal van Lille ten gehore gevallen van jongens die de 'officiële hooligan quiz' in België hebben bijgewoond en ook hebben ingevuld.
Kortom van jongens van Brugge zelf.
Had te maken met een wedstrijd Lille - Anderlecht van een hele tijd geleden geloof ik....

Verder is de enige informatie die ik heb over Brugge afkomstig van de jonge garde uit vak I van Beerschot...

AGH 09-08-2002 21:10

P.S.

Wie weet nu eigenlijk in werkelijkheid nog wat Den Haag tegenwoordig is?
Behalve de jongens van de HJK die je in de Nieuwe Revue, Six Flags, Mysteryland, Nederlands Elftal, Lloret de Mar en Salou tegenkomt, maar die zie je noooooooooooooit bij voetbal.

Van welke club is Bram supporter????

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:02.