![]() |
Als../Onze ogen/Rustig
Als 'n aanraking zou zeggen
hoeveel ik van je hou zou je m'n handen de hele dag voelen.. Als woorden zouden tonen wat ik voel voor jou zou ik altijd aan het schrijven zijn om het je duidelijk te maken.. Als 'n kus kon bewijzen dat je me gelukkig maakt zouden m'n lippen onafscheidelijk zijn van die van jou.. Als bij je weggaan je gelukkig zou maken zou ik het doen al zou mijn geluk eronder lijden.. Maar voor nu nog misschien voor heel even, misschien voor heel lang, mag ik blijven en laten merken dat jij mij gelukkig maakt?? ---------------- Onze ogen Jouw ogen zeggen alles, hoe je je voelt en wat je denkt.. Ze schitteren, ze stralen Ze hebben geen geheimen Wanneer ik naar je kijk.. Mijn ogen zeggen alles Maar alleen tegen jou.. Alleen jij kunt zien wat ik denk en hoe ik me voel Alleen jij ziet ze stralen Anderen zien slechts geheimen Wanneer ze naar me kijken.. Onze ogen Ze stralen Wanneer ik kijk naar jou en jij naar mij Ze tonen onze liefde voor elkaar Als we samen zijn dan is het duidelijk Onze ogen Ze stralen Wij horen bij elkaar.. ----------------------- Rustig M'n ogen zijn gesloten Ik hoor je ademhaling Rustig.. Je slaapt.. Voorzichtig open ik m'n ogen Voorzichtig om de betovering niet te verbreken Rustig Je ademhaling Je slaapt.. Ik richt me zachtjes op en kijk naar je Rustig.. Je slaapt.. Plots gaan je ogen open Voorzichtig.. Je slaapt nog half Je glimlacht Trekt me zachtjes tegen je aan.. houdt me stevig vast Onze ademhaling Rustig.. Betovering.. We doen alsof we slapen.. |
ik vind jou gedichten echt mooi... het maakt de liefde zo mooi en inschuldig... duie laatste hadc ik al een keer gelezen maar diesook nog steeds goed....
je ben echt verliefd he? mooi voor jou (K) |
Altijd leuk om in love te zijn http://forum.scholieren.com/biggrin.gif! Dat middelste van "onze ogen" vind ik wel mooi herken het ook van mezelf! -kus- vivian |
Citaat:
Ja dus, heel erg.. Maar das niet mijn schuld, moet hij maar niet zo lief zijn.. |
hahaha leuk toch geniet r van zou ik zeggen!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:42. |