![]() |
fietsen voor meisjes
ik vraag me altijd af worden meisjes nou gijl als ze op de fiets zitten want ze zitten denk ik op de vagina worden ze hier niet geil van ?
|
nee. geloof me maar. of je moet al een beetje geil zijn voordat je op de fiets stapt, maar anders, nee.
|
dude, word jij geil als jij fietst want je broek schuurt wel steeds langs je lul.....
Ik word tenminste niet geil van fietsen..... |
Nee dat worden we niet.
De meeste vrouwen worden geil van iets dat in hun vagina of over hun clitoris beweegt. En daar zitten de schaamlippen voor dus daarmee schuur je niet over je zadel. Als je schaamlippen te groot zijn kun je daar trouwens wel last van hebben tijdens het fietsen. |
Sowieso word ik ook niet geil van alle willekeurige voorwerpen die in of langs of om mijn vagina bewegen, anders zou ik ook nog opgewonden moeten raken van de eendebek bij de dokter of de neus van een hond die zich vol enthousiasme in je kruis stort :D
|
Zitten op je vagina lijkt me kinda ongemakkelijk. =/
Maar sowieso. Je zit meestal stil, tenzij je heel erg hard op je fietszadel loopt te schuren... :'D En dan nog. Denk ik dat het niet echt. Nee. Jij wordt er toch ook niet geil van als je op 'n fiets zit? n__n |
|
Ehm nee. En ook niet van mijn trillende brommer :P
Rumour has it dat vrouwen wel kunnen klaarkomen van paardrijden, maar dat ga ik niet voor je uittesten, want ik vind paardrijden eng :o |
Wat ben jij gemeen zeg, Phoebe! :( Dat je het niet eens voor ons gaat uittesten. :(
|
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=1&t=1303385
ervaringen zijn er wel, maar het komt dus niet echt vaak voor ;) Tis mij nog nooit overkomen iig |
Zeker weten? :D
|
deze mag dicht.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:01. |