![]() |
klaarkomen
heey,
misschien een beetje een rare vraag maar is seks compleet zonder klaar komen voor jullie? :( |
voor een man is klaarkomen denk ik wel een must.
voor een vrouw is vaginaal niet nodig, maar ze vind het wel lekker als je dr beffend of vingerend klaar laat komen alvorens de penetratie |
Voor mij wel
|
Voor mij niet.
|
jeetje, zou het dan voor iedereen anders zijn? :eek:
|
Schijnbaar?
|
nee blijkbaar :)
voor mij is sex compleet als de vrouw is klaar gekomen |
mijn ex kwam altijd zo'n 3/4 x klaar, en ik nooit
nu heb ik een vriendin wat bijna nooit klaarkomt, en ik altijd hele switch, aanpassing, bla bla bla, maar beide vond ik prima werken (: klaarkomen is dus niet altijd zo nodig hoor (; |
Citaat:
|
ben je het hier nu mee eens of niet?
|
Citaat:
|
Voor mij ligt het eraan... Als ik seks heb uit pure lust, of grotendeels lust (in relatie komt er vaak toch ook wel liefde bij kijken, althans, bij mij dan:P) dan wil ik wel die ontlading van een orgasme ervaren. Maar als ik seks heb uit voornamelijk liefde en verbondenheid dan hoef ik niet per se klaar te komen, hoewel het vaak toch wel gebeurd want ik kom vrij makkelijk klaar. Dat mijn vriendje klaarkomt is voor mij ook geen must, maar voor hem wel en ik vind het prima:)
|
@Geriananas:
Citaat:
|
bij mij wel
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bij mij lekker ook niet, maar bij m'n vriendin wel :P
|
1
|
Nee
|
Citaat:
|
Mijn vriend en ik komen latijd klaar. Meestal zelfs meerdere keren. Klaarkomen hoort er bij en is bovendien erg lekker!
|
nee, dan vind ik het niet compleet
|
Ik vind het niet echt seks als ik niet klaar kom.
Als ik klaarkom en het sperma komt krijg je een heel fijn gevoel, zonder dat gevoel is het niet compleet. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:17. |