![]() |
vavo help...
heey ik ben nils het zit dus zo
ik zit een beetje met een probleem vorig jaar toen ik slaagde voor mijn vmbo examen had ik een hele andere instelling als nu. ik deed totaal geen moeite en ik slaagde met niet genoeg punten voor havo. ik dacht ik ga gewoon mbo doen komt allemaal wel goed ik gaf niet echt om mijn toekomst. ik heb er nu echt veel spijt van dat ik niet beter me best had gedaan. ik was dit jaar begonnen met een ict opleiding op het mbo maar ik zie nu in dat dit niet is wat ik wil. ik zou erg graag toch havo willen doen en nu heb ik zeker wel de motivatie voor ik ben nu 17 jaar en ik vroeg me af of er toch nog een mogelijkheid voor mij is om mijn havo diploma te halen met vriendelijke groet nils. |
hee nils,
Ik zit in het zelfde bootje als jou, maar bij mij kwam het ook deels door omstandigheden, Ik zit nu ook op het mbo, en vind het ook niet leuk Inmiddels heb ik me aangemeld voor de havo op het vavo Donderdag heb ik een intakegesprek .. Als ik jou was zou ik me ook aanmelden bij het vavo en daar een gesprek aangaan, niet geschoten altijd mis! Lieffs |
eeey
bedankt voor je reactie :D ga ik zeker doen succes met je intakegesprek :) |
dankjee :)
|
Hier is het VAVO topic voor!
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:48. |