![]() |
Vragenlijst voor een schoolopdracht
Hallo forumgebruikers,
Voor de opleiding 'Integrale Veiligheid' behandelen we nu een module over cybersafety. Het is de bedoeling dat we als studenten een klein onderzoek uitvoeren. Ik voer een onderzoek uit, in samenwerking met andere studenten, over downloaden en verspreiden van media/software. Graag maak ik hierbij gebruik van jullie kennis, ervaringen en opvattingen. De link van de enquete is: http://www.thesistools.com/web/?id=143627 Alvast bedankt voor jullie medewerking! Rutger (en medestudenten) |
Done!
|
ook ingevuld, maar wat heeft het nu met veiligheid te maken?
nog een opmerking bij e pakkans vraag, ik heb een programmaatje dat mijn ip onzichtbaar maakt voor regeringen etc die op utorrent rondkijken:p (al gebruik ik dat programmaatje niet zo vaak meer, maar het was altijd wel geinig te kijken naar wat er in de blocklijst kwam te staan, vooral vaak lokale chinese overheden en het ministerie van informatie van koeweit) |
Citaat:
Das even een tip voor de volgende enquête die je zou moeten opstellen eventueel. |
Klaar.
|
Ingevuld.
|
Hallo allemaal,
Bedankt voor de respons. Ik heb voldoende respondenten gehad om verder te gaan met de analyse. Daarnaast ook erg bedankt voor de tips. (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:29. |