![]() |
Mob forumen
Kan ik op mijn lg cookie ipv de mobiele versie, de iPhone versie gebruiken? Dit is fijner omdat ik touchsreen heb.
|
Nu we toch een mobiel forumen topic heb, ik heb op mijn Sony Ericsson Xperia Internet Explorer en Opera mobile, maar als ik met IE bijvoorbeeld probeer te refreshen in een topic of een pm ontvang krijg ik een foutmelding 'Scriptwaarschuwing: Handler could not be removed'. Dit gebeurt me alleen in IE, bij Opera werkt het prima. Als ik dan op ok druk dan doet 'ie het verder prima, trouwens.
Enig idee wat het is en of het op te lossen is? |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Het zou dus idd wel fijn zijn wanneer er geswitcht zou kunnen worden want de gewone mobiele skin is niet heel erg handig met een touchscreen. |
Je kunt het alleen in de normale skin wijzigen, dus als je het nog niet hebt gewijzigd moet je even op een pc inloggen.
|
Dat is ook niet handig :D
|
Nee, vind ik ook niet, maarja, ik ben geen beheerder he. ;) Ik ben al lang blij dat ik na lang zeuren eindelijk goed kan forumen op mn iPhone.
|
Op de iphone vond ik het prima. Maarja geen geld voor een iphone :D
|
Ik snap btw ook niet waarom je quote automatisch uitstaat als je via je iPhone/iPod Touch forumt.
|
Dan moet je iPhone alternatief
|
Citaat:
Jon naamzoek kan dit zo gedaan worden dat je kan kiezen welke skin je gebruikt als je op je mobiel zit? |
Citaat:
|
Je kunt instellen dat je de mobiele skin niet wil gebruiken, dan kun je vervolgens gewoon zelf op je mobiel kiezen welke stijl je wil gebruiken.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:41. |