![]() |
Zeer vette actie van PvdD
|
Ik vol verwachting kijken, viel flink tegen dus. Vond er niet veel aan.
Verder vind ik PvdD sowieso hard falen eigenlijk. |
Ik sta het filmpje onder voorbehoud even toe, toch heb ik het idee dat dit meer met vernieling, dan met politiek te maken heeft. Nogal grote faal.
|
Beetje jammer inderdaad.
|
Ik vind het ook niks, maar iedere partij doet het, kinderachtig gedoe. Ludiek op een foute manier.
|
zeer vette actie:confused: jezus overdrijven is ook een kunst he:s
Ik vind het vernielen van een verkiezingsbord nou niet direct zo heel bijzonder. Het zijn niet eens echte duiveflatsen want die gasten zaten het bord zelf te bekladden:facepalm: faal |
Waarom bekladden ze nou Pecthold, Cohen en Halsema? Zonder hen gaat de de PvdD helemaal niets bereiken.
Bovendien hebben de meeste Amsterdammers een hekel aan duiven, dus als de duiven voor een bepaalde partij zijn, is dat bepaald geen argument om erop te stemmen. |
schijnt de laatste rage te zijn.
Idolsgeneratie (n) |
Citaat:
Afgezien van de discussie of dit vernieling is of niet: - Overplakken mag niet (ook niet met stront) - Je mag niet het halve of hele verkiezingsbord volhangen met de posters van jouw politieke voorkeur. Dat zijn strafbare feiten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vraag me af hoeveel bondgenoten Thieme bij PvdA en GL heeft, want zij verliezen hun stemmen aan de PvdD.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:17. |