![]() |
Aan welke televisiebekendheid heb jij echt een rothekel?
van mij mogen de volgende peeps meteen wel van de buis:
1 Mental Theo wat een irritant rot ventje is dat zeg 2 Tooske, Rene (TMF) 3 Willibord Frequen (of hoe je die naam ook schrijft) aan meer kan ik ff niet op komen:( |
1. Mentally disturbed Theo
2. Willibrord Frequentie 3. Ron - doe nog maar een biertje - Brandsteder 4. Carlo "ADHD" Boshardt 5. Marga "jeugdjournaal" van Praag |
Henny Huisman
|
wilibrord freqwen (n) (n)
|
Death to the demon wendy van dijk!!!
|
Ron Brandsteder - die lach :( veels te vrolijk
Andre van Duin - zo verlaagt tot dat bel-ons-want-we-hebben-geld-tekort niveau.. 'vroeger' was ie veel leuker Alle presentatoren/trices van die puzzeltijdspellen, want daarmee zijn die spellen ook meteen weg dan. Kunnen ze leuke series of films uitzenden. |
Bob Saget (bij american's funniest home videos tenminste)
|
Bob Saget (Bob Faggot)
Mental Theo Seth van MTV Ron - Een wijntje teveel - Brandsteder Renée van MTV Jeroen (2x) van MTV Gabi van Nimwegen (OID) van Lijn 4, RTL4, wat een rotwijf Mike Starink Doeschka Dubbelt Lui van Kink TV Peter Lussen sux |
|
ik kan die stella van rtl 4 echt niet uitstaan ik vind dat dat zo'n stom wijf.
bahhhhhhhhhhhh |
Citaat:
|
Citaat:
Stella vind ik nog wel koel, volgens mij is ze wel een lieve meid, en Mart Smeets ownz! :D (Wat is er zo vervelend aan Mart?) |
Bob Saget
Emile Ratelband Menno Buch Theo van Gogh En die mensjes van die rtl4-spellen, vooral die ene met bruin haar die rond 12 uur dat vragenspel over tv-series doet.. |
Citaat:
Die super stomme grappen en dan hoor je nog dat gelach, als of we dat leuk moeten vinden, yak! |
Bob Saget
Vrijwel alle Nederlandse TV persoonlijkheden |
Ronnie Brandsteder, Pieter Storms, Henny Huisman, Carolien Tensen, Linda de Mol, Johnny de Mol, Loretta Schrijver, Carrie "Mien Dobbelsteen" Tefsen, Robert ten Brink, Joop Braakhekke, Carlo en Irene, Rob en Nico................ en een heleboel soapies
|
Citaat:
|
Linda de Mol, Bob Saget, Britney Spears, Eminem, Carlo Boshard, Rene Froger, Piet Paulusma, Bennie Jolink (die overigens 3 weken terug bij een motorcrosstraining OEREND HARD op een betonnen plaat terecht kwam :D), Erik Bunte, Patti Brard, Paul Rosenmoller (2 puntjes op de eerste o), en die presentator van Heb ik dat?, ben zijn naam ff kwijt, die altijd zegt:"En nu even iets heel anders :rolleyes:."
[edit] Robert ten brink heet hij geloof ik |
Citaat:
Maar Mark en Robert zijn allebij krullenbollen :p |
Seth van MTV & Henny Huisman vind ik maar gaar.
Citaat:
|
Citaat:
|
Ron Brandsteder, echt zo'n rothekel aan he.. pfff, dat irritante lachje van hem (n) (n)
|
Joop braakhekke
|
Citaat:
*gaat een lijstje maken* Joop Braakhekke Ron Brandsteder Carlo Bozhard (hij heeft me ooit een enorme duw gegeven toen ik 12 was oid, echt een klootzak) Nance (van Lingo (n) ) |
Steve Martin
Sylvana |
Citaat:
Hoe kan je in he-mels-naam iemand met zó'n stem op de tv pleuren!!!!!!!! irri mens ga weg! verder heb ik een hoge tolerantie grens, maar haar kan ik wel schieten :mad: |
Citaat:
en dan natuurlijk nog Willibrord Frequin, Ivo Niehe, Hans Kraay jr. en de rest van SBS6 |
Citaat:
Dat is toch niet te geloven Ik heb 10 50-jarige vrouwen in de straat wonen die knapper zijn dan zij is. Om over het intelligentie niveau en stemgeluid nog maar niet te spreken! |
Willibrord, Mental Theo en Robert ten Brink. Slik.
|
Willibrord en Mental Theo inderdaad.
Maar onze lieve meneer van de EO (hoe heet die langprater ook weer..?) kan er ook wat van. :( |
Nee man menthal theo is lachen.
wie niet: Joop Braakhekke Ron Brandsteder Bob Saget Al die quiz wijven :rolleyes: |
Citaat:
Die schrijf ik iig wel bij! |
Citaat:
|
Paul de Leeuw, hennie huisman, die snol van de FBTO reclame.....
|
ik vind die piet paulus ma en andre hases ofzo nico,rob,myrna van eiguh huis en tuin en ook nog albert verlinden
|
Citaat:
|
Teveel om op te noemen. Caroline Tensen, Andries Knevel, Ron Bozhard, Carlo Bozhard, Ivo Niehe, Harmen Siezen, Nance, etc. etc. etc.
Ripper |
Carlo Boshard
Willibrord |
Citaat:
|
Die show-gasten van rtl4, hoe heten ze?
Beau van Erven nog wat en die andere dwaas. Dan sta je al voor aap met je oninteressante, breindodende shownieuws en dan ga je ook nog de publieke opinie manipuleren met loos gezanik op demonstranten die optreden voor the good of society? BAH! |
Carlo Boszhard.
En dat wijf wat nu Eigen Huis en Tuin doet.. Myrna Goossen (n) Die kan ik pas echt niet uitstaan. |
Carlo Boszhard
|
Wat is er mis met Carlo? Ik vind hem wel grappig eigenlijk...
|
gasten van belspellen en Kris van MTV, bah wat een kutwijf!
|
Citaat:
CARLO RULEZ |
Citaat:
|
Gordon, Chazia Mourani (de zwakste schakel doos), Bob Faget, alle belspel presentatrices/toren, Inge Diepman.
|
Citaat:
zolang je niets achter zijn tv-persoonlijkheid zoekt - ik weet verder niet hoe hij IRL is - kun je toch best wel om hem lachen? |
'Ton' van sbs6, en de rest staat hierboven allemaal al...
al is mart smeets natuurlijk een toffe kerel. |
De meeste zijn hier al genoemd maar hier mijn lijstje :)
- Patty Brard - Gaby van Lijn 4 - Mike Starink - Dochter van Peter Jan Rens (doet zo'n belspelletje op Yorin) - Peter Jan Rens - Emiel Ratelband - Pieter Storms - Jeroen Post - Johnny de Mol - Seth van TMF - Tooske van TMF - Renee van TMF - Piet Paulusma - Myrna Goosen - Caroline Tensen - Chazia Mourani - Kelly van Big Brother 3 - Benjamin van GTST - Roxy van GTST - Jacques D'ancona (weet niet of je 't zo schrijft maar die van de Soundmixshow bedoel ik) - Rob Verlinden - Jos Brink - Christine van der Horst - Georgina Verbaan - Tim Immers - Cindy Pielstroom - Jimmy van SamSam Verder kan ik er zo snel even geen meer bedenken :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:30. |