Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lichaam & Gezondheid (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=11)
-   -   Afvalpillen (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=180517)

Kayla 08-08-2002 11:32

Afvalpillen

Sorry ik weet niet of dit onderwerp al eerder is geweest dus zoja,mijn excuses:).
Ik ben een dik meisje en zou graag wat willen afvallen.
Ik sport nu veel en eet wat gezonder maar ben bijna niet afgevallen.
Ik hoorde dat er afvalpillen bestaan en dat je die gewoon kunt kopen bij een drogisterij of apotheek.
Weet iemand de naam hiervan?of heeft er iemand ervaring mee?
Ik ben nogal wanhopig so please help me!!! :(

Eva 08-08-2002 12:09

Ik zou het je niet aanraden. Afvalpillen zijn heel slecht. Volgensmij kun je ze niet eens krijgen in de apotheek (ik werk er nu). Er zijn laatst 4 vrouwen overleden (weliswaar in china) omdat ze afvalpillen hadden gebruikt. Ik hoop dat dit genoeg overtuiging is om ze niet te gebruiken. het is namelijk echt troep!

Wat ik je wel zou aanraden is meer sporten en bewegen en gezond en regelmatig eten. Ook kan je huisarts je doorverwijzen naar een diëtiste. Jullie kunnen samen een dieet samenstellen.

heel veel succes en begin alsjeblieft niet aan die rotzooi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ekki 08-08-2002 15:53

Ik zou het idd eerder anders aanpakken. Je kunt beter naar een diëtist ofzo gaan. Of zelf proberen geen tot weinig suiker meer te eten, veel te drinken (1,5 - 2 liter per dag), gewoon bruin brood eten, max. 3x per dag eten, zo weinig mogelijk tussendoortjes, je niet opwinden over hoe zwaar je (volgens jou) wel niet bent, enz.

Maar die afvalpillen kunnen nooit goed zijn (als ze al bestaan).

Drizzt 08-08-2002 17:06

Of bestel fat burner / fat blocker.

Vice 08-08-2002 17:24

Afvalpillen werken alleen als je ook wat voor doet. Dus je moet wel blijven eten en sporten. Veel mensen weten dit niet en daarom krijgen ze een slechte naam, omdat ze niet goed gebruikt worden. Maar het is beter om naar een diëtist te gaan. Hij/zij kan je persoonlijke tips geven en een passende dieet.
Om je gewicht moet je minder druk maken. Je vetpergentage is belangrijker en die kan je meestal bij de sportschool laten opmeten.

Veel succes ;) (y)

Mystique 08-08-2002 22:39

Citaat:

ikke-eva schreef:
Ik zou het je niet aanraden. Afvalpillen zijn heel slecht. Volgensmij kun je ze niet eens krijgen in de apotheek (ik werk er nu). Er zijn laatst 4 vrouwen overleden (weliswaar in china) omdat ze afvalpillen hadden gebruikt. Ik hoop dat dit genoeg overtuiging is om ze niet te gebruiken. het is namelijk echt troep!

Wat ik je wel zou aanraden is meer sporten en bewegen en gezond en regelmatig eten. Ook kan je huisarts je doorverwijzen naar een diëtiste. Jullie kunnen samen een dieet samenstellen.

heel veel succes en begin alsjeblieft niet aan die rotzooi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Inderdaad het is troep. Ik geloof sowieso niet in die afslankdrankjes enzo. Een diëtiste lijkt me idd veel verstandiger.

funest 08-08-2002 23:17

voordat je aan die zooi begint kijk dan voor de grap eens de film : 'Requiem For A Dream'

ok hier word wel meest slechte kant van afvalpillen afgebeeld, maar ik denk dat die film je wel keer iets beter over na laat denken

ik denk dat je beter gewoon op een andere manier kan afvallen, door gezonde voeding en beweging

Snufje 09-08-2002 10:41

Dit past prima in het lijntopic. Volgens mij is het ook rommel ....

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:03.