![]() |
dumpen ,,, andere liefde ,, totaal dilemma
heej luitjes:eek:
ben ik weer met mn lul verhaal:eek: ik heb sinds een paar maand een vriendin 4 maand ofzo. maar nu mijn probleem : we zien elkaar egt veelste weinig we hebben elkaar maar 2x gezien , ze heeft het altijd te druk met school zegt ze maar ze spreekt wel gewoon met vrienden af na school en tijdens weekenden , en zomaar bij haar langs gaan gaat ook niet omdat ze meer dan 100 km verder op woont . en nu wee ik dat een zusje van mn beste vriend op me is :confused: wat moet ik hiermee ?:confused::confused::confused: |
Je hebt haar maar twee keer in haar hele leven gezien of wat?
|
In de topic titel staat: ''anders liefde''
Vind je die zus ook leuk? Of vindt zij alleen jou leuk? |
Tja, blijkbaar maakt je vriendin moeizaam tijd voor je: ook al woont ze 100 km verder, ik vind twee keer in vier maanden wel verdomd weinig. Dussehm, daar kan je een goed gesprek over voeren en als daar niets uit komt, moet je misschien je conclusies trekken.
En wat dat zusje betreft: daar moet je alleen wat mee doen als je dat zusje ook écht leuk vindt en wanneer je haar broer niet kwijtraakt als vriend wanneer je er met zijn zusje vandoor gaat. Het is overigens wel zo beleefd om het eerst met je vriendin uit te maken voordat je met 't zusje wat begint, maar dat had je vast zelf ook al wel verzonnen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:57. |