Saaie belgmoppen #1005 saai
Meer belgmoppen! :D
|
Wat moet je doen als een Belg een granaat naar je toe gooit?
Spoiler
Waarom gooit een Belg brood in de WC?
Spoiler
Waarom gaat een Belg op vrijdag door het raam naar buiten?
Spoiler
|
Citaat:
tering triest maar héé |
Jeetje.
|
echt waar zoveel van deze gebruiken we voor de nederlanders of domme blondjes :p
|
ja wij gebruiken precies dezelfde ook voor de blondjes :Y
|
Er zijn ook langere:
Komt een Belg in een winkel en zegt "awel mag ik unne brood?" Zegt de winkelbediende: "Je bent zeker een Belg?" "Ja, hoe weet je dat?" "Dat hoor ik aan je rare accent." Boos verlaat de Belg de winkel. De volgende dag komt de Belg weer in de winkel: "Mag ik unne krentenbol?" Zegt de winkelier: "Aan je accent te horen ben je een Belg." Boos verlaat de Belg wéér de winkel. De Belg begint het te vervelen en doet een cursus Hollands praten. Hij weer naar de winkel en zegt heel erg netjes: "Mag ik heel een gesneden wit van u?" Zegt de winkelier: "Je bent zeker een Belg hè?" "Ja dat klopt, maar dat kun je toch niet horen!" "Nee", zegt de winkelier "maar je bent hier bij de slager." Maar die is er ook met een blondje dat haar haar zwart verft. De leukste zijn die met een Nederlander, een Duitser en een Belg, die dan alledrie iets stereotyps doen :Y . Maar die weet ik zo gauw niet. |
@ sarah maar wij zeggen niet eens unne
|
Een Nederlander een Belg en een Duitser in een brandend flatgebouw op de negende verdieping. De Nederlander vindt een oude parachute en springt naar beneden. Hij breekt zijn enkel maar is veilig. De Duitser rent rond, zoekt en vindt een oude paraplu. Hij springt naar beneden, breekt allebei zijn benen maar is gered. Dan duurt het heel lang. Plotseling maakt iets geels zich los van de flatwand en schiet fladderend pijlsnel naar beneden en slaat zo...platsj...te pletter op de grond. Zegt die Belg met zijn laatste woorden, "Awel, ik kon geen paraplu meer vinden he, daarom heb ik dit regenpak maar aangedaan..."
|
Een Belg, een Nederlander en een Duitser zitten aan de bar. Zegt de Duitser "Mijn vrouw heeft laatst een Ferrari gekocht, maar ze heeft niet eens een rijbewijs." Zegt de Nederlander: "Oh mijn vrouw heeft een zwembad in huis laten aanleggen, maar ze kan niet eens zwemmen." Zegt de Belg "Oh dat is nog niks, mijn vrouw nam een hele doos condooms mee op vakantie en ze heeft niet eens een lul"
|
Citaat:
|
Ik heb vandaag geschoten!
|
Brr... Frisjes op het station! Opschieten svp intercity naar Eindhoven :)
|
Komt een Belg bij de bakker.
'Mag ik een brood?' Vraagt de bakker: 'Wat voor brood? Een witte of een bruine?' Zegt de Belg: 'Ja'. 'Ja, wat?' 'Ja, bakker.' Sorry, die is kut. Hoi, ik ga na het concert van DAAU vanavond ook nog stappen *O* |
Citaat:
Citaat:
|
Sarah ik heb dit wk-shirt in damesversie:
http://www.hema.nl/nl-nl/home/zoekre...uctid=30761409 http://www.hema.nl/nl-nl/home/zoekre...uctid=30761409 Die zie ik nu alleen niet meer op de website staan. |
Dus nog iemand iets te vertellen?
|
Moe, besloten niet uit te gaan:o
|
Ai, er gebeurde iets bij het voetbal maar ik heb het een beetje gemist. Eigen doelpunt ofzo?
|
Citaat:
|
Haha, die Engelse keeper, wat een faalhaas :D:D
Hij liet een makkelijke bal uit zijn handen glippen en toen was het een doelpunt voor de VS. |
Citaat:
|
Ik ga zo kijken of er nog wat te beleven is in teh citiez. Ik heb zere voeten dus ik denk dat ik niet zo heel lang dansjes ga doen vannacht. ;x
|
Citaat:
|
Citaat:
Ahhhhh ik ben door het dolle heen. A.s. donderdag misschien een fotografie workshop in de apple store voor het feestjes achtige iets in Juli. |
Ik heb net overigens New Moon gezien (ja zo'n twilight film) en ik moest er maar van huilen. /wijf
|
Book of Eli, Daybreakers en From Paris with Love maar eens kijken dit weekend(Y)
|
Citaat:
|
Ugh, mijn soep kookte over :( /epicfail
|
Citaat:
Eeeeeeen bedankt.....:| |
Citaat:
|
Citaat:
Spoiler
Citaat:
"Mag ik een zak witte watten?" -"Watte?" "Ja, witte." |
Citaat:
@Jasper: no prob ;) |
Ach het is je vergeven!
|
Citaat:
|
Hoe is het koperdraad uitgevonden?
Spoiler
|
Wij belgen snappen niet waarom zoveel mensen bang hebben van de opwarming van de aarde. Dan zijn we tenminste van die Nederlanders af als alles overspoelt :D
|
jasper, je moet een keer naar eindhoven komen voor een kansloos avondje bier drinken op stratumseind. dat vind ik echt iets voor jou! :cool:
|
Citaat:
Ik herinner me een soort hyveslobby 'Rusland moet Enclave Kaliningrad aan Nederland doneren als Nederland onder water loopt'. Lijkt me een heel aardig idee (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Babske, hoe oud ben jij eigenlijk?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:eek: ik dacht dat jij veel ouder was
|
Wrm zijn sommige mense zo niet leeftijd showerig?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:51. |