![]() |
eerste keer verliefd help
oke ik ben 11 jaar ik ben op een meisje en die is 10
ik ben op haar please geef tips oja een vriend zij dat we bij alkaar passen en ik denk dat op mij is maar ik durf het niet te vragen :bloos::bloos::bloos: als et zo ben ik dit :bloos::):):):)(y)(y)(y) |
oja en ik zit op een speciale school mensen met autisme etc
ik heb echte verliefdheid symtomen trillende handen altijd naar haar kijken en ik probeerde zo digbij mogelijk tekomen en dat is mij gelukt we zitten naast alkaar |
gewoon op afstappen , vragen wil je met me ?
oja en dan niet op school want ik heb ook op zon school gezeten want de leraren zijn daar niet van gediend |
Het is al heel slim dat je naast haar bent gaan zitten! Zo kun je al met elkaar praten op school. Ook kun je dan vragen of ze misschien na schooltijd wat leuks met jou wil gaan doen. Zo kun je elkaar nog beter leren kennen. En dan kun je ook buiten school om vragen of ze vriendinnetje wil zijn :)
|
alleen een vriend doet echt kinderachtig
het is toch stoer toch |
zij weet dat ik op haar ben
en als jullie willen zet ik een naam bij oke |
Citaat:
sukkels :p:p oja man ik ben echt zo extreem verlegen:bloos::bloos::bloos::bloos: |
Praat eens met d'r, praten moet kunnen. Zeker als je naast elkaar zit! En van daaruit ga je verder. Die zenuwen horen erbij, het is ook verdomd spannend! Gewoon blijven ademen en probeer jezelf te blijven.
|
ja ze praat heel erg veel met en ze zei een keertje op een dag zei kwam boos de klas binnen
ze zei ik negeer iedereen behalve jou wat betekentekt het en ze is heel erg druk hierom is ze mijn type 1 zei is heel energiek ik ook 2 zei praat veel ik ook 3 zei heefd een leuke lach ik ook 4 ze is de mooiste van de wereld dat vind ik tenminste 5 zij troost mij altijd 6 ze help mij altijd 7 ze is aardig en slim 8ze beschremt mij altijd op kamp zei ze perongelek toen we ruzie hadden met andere kinderen nie van mijn klas ze zei zo blijf van mijn vriend af jongens is het je vriendje dan :):):):) sorry mijn toetsen bord is een beetje kut |
oja en haar naam is mooi dat er niks mee te maken en dit ook niet
ik ga diploma zwemmen morgen |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:57. |