![]() |
meisje+WK= date geworden
ik zal jullie een hoop gelul besparen :
maandag begint het WK voor ONS Mooie oranje . maar nu mn probleem : er is een meisje bij mij op school , die is stapel op me , dat laat ze duidelijk merken . en die heeft me meegevraagt om op school de wetstrijd NEDERLAND*O* - denemarken(n) te gaan kijken . ik heb met een fikse kater geantwoord met ja . maar nu ben ik bang dat er dingen gaan gebeuren tussen ons die ik (nog) niet wil . want ik weet nog niet wat ik voor haar voel , en daarbij komt ik heb (nog) wel een vriendin. WAT MOET IK NU ? |
:D
|
er is toch niks aan de hand? calm down.
je moet ervoor zorgen dat je vriendin 't vooral niet ziet.. en anders zeg je t afspraakje nu gwn af. tis je eigen domme actie om ja te antwoorden terwijl je nog een vriendin hebt! aan de andere kant geeft dat ook wel weer aan dat je misschien uitgekeken bent op je huidige relatie, of zie ik dat verkeerd? |
Heb je zo weinig controle over jezelf dat je het niet in de hand hebt of er 'dingen' gebeuren?
|
Hehehhe haar afzeggen natuurlijk.. Ze is stapel op je dus je krijgt altijd de kans om het te herstellen.. Intussen moet je maareens nadenken wat je met je huidige vriendin wil...
|
Citaat:
wat klopt er niet?:rolleyes: heb je 2 probs, of gebruikt iemand anders je acc ofzo man... of zit je gewoon voor de lol verhalen te maken? |
Hoe oud ben je?
|
Hoe kan je om 2 uur soggus al een kater hebben?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Je opties zijn:
1. Afzeggen. De makkelijkste optie, met de grootste kans dat alles goed gaat. Nadeel: je zult iemand anders moeten vinden om de wedstrijd mee te kijken. 2. Wel gaan, en gewoon niet zoenen etc. Dat heb je zelf in de hand namelijk. Nadelen: je kweekt verwachtingen bij dat meisje en laat haar dan op een nare manier een blauwtje lopen; je vriendin krijgt mogelijk argwaan en gelooft misschien niet dat er niets is gebeurd. 3. Wel gaan, wel zoenen etc. Nadeel: dat is vreemdgaan. 4. Eerst uitmaken met je vriendin, wel gaan, wel zoenen etc. Nadeel: misschien wil je het wel helemaal niet uitmaken met je vriendin. Ik denk dat je eerst eens moet nadenken wie je leuker vindt: je vriendin of dat andere meisje. En dan aan de hand daarvan voor optie 1 of 4 kiezen. |
Citaat:
Hafctom2 zegt trouwens dat hij 17 is. |
Citaat:
|
hafctom2 en ik zijn niet dezelfde ,
ik ben bijna 20 19 juni |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:07. |