![]() |
vervelen
Ik zit me te vervelen,
wil je met me spelen. Of heb je soms geen zin, dag spin. |
artistiek ZEER hoogwaardig
kunst met een grote K dichtkunst van de toekomst |
|
Wat een perfect gedicht.
Ik ben er ontroerd van. Wil je vaker schrijven http://forum.scholieren.com/smile.gif |
oe.... hijs best wel lief eigenlijk
enne.. wou hij met je spelen??? |
Citaat:
die hep jij nie zelf verzonne he??? da is ergens van... of ben ik gek? ik heb ook nog wel een verveel gedicht(je): Hier zit ik in de auto haren wappperen in mijn gezicht Hier zit ik en ik denk En ik verzin een gedicht Een gedicht over liefde een gedicht over haat een gedicht over vrienden geen idee waar het over hgaaat Een gedicht omdat ik nix te doen heb een gedicht omdat ik me verveel Zittend in de auto terwijl de wind met mjn haren speelt nog drie dagen me vervelene nog drie dagen zonder hen nog 72 uur door de appel bijten nog 72 uur voordat ik er weer ben Hoe leuk ze het ook maken Hoe leuk het dan nog wordt NU mis ik al mijn vrienden Ook al duurt het nog maaar kort jah is een beetje lang maarja is wel lollig... ik dee mijn vreinden missen op vakantie... *snif* |
hehe
cool! die is van het klein orkest, erg aan te raden, zeer cool! net als: ik heb een step mijn step is blauw hij kan wel honderd hoe hard kan die van jou? ... raar is leuk gewoon dat is zo saai keer het om geef de boel een draai enz. |
jaaa die kennik nog!!! leerdern wij op de basisschool!!!
ik dacht al dat ik het erges vban kende! vet! hehe |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:23. |