![]() |
Moet zingen!?
Heej iedereen!
Dinsdag moeten we met Muziek gaan zingen. Je mag het nummer zelf uitkiezen en het is voor punt. Alleen ik kan voor geen meter zingen, en je moet het midden in de klas doen :s [help] Heeft iemand hier eerder ervaring mee gahad, zo jo hoe ben jij het doorgekomen? Alvast bedankt, Bo |
Citaat:
|
Oja, dat had ik ook. Alleen dan moesten we met z'n 4en zingen en kozen we het nummer niet zelf uit. Laten we het erop houden dat we allemaal megazachtjes zongen en niemand wat hoorde. x]
Ogod, ik kan echt niet zingen, ook. Totáál geen muzikaal gevoel in welke zin dan ook. |
Als nederland vandaag wint tegen denemarken moet je morgen gewoon vol in het oranje naar school gaan en als nummer ofwel het Wilhelmus zingen of een ander voetbal nummer :P
|
En ze hebben gewonnen, maar ik kies toch maar voor een ander nummer: 'Hee Gaode de Mee' van Gerard van Maasakkers, das zo'n Brabants nummer: dan leid de tekst iedereen af van mijn ''zangkunsten?'' XDXD
En blijkbaar ben ik dus niet de enige, die dit is over komen. En ik heb het gevraagd, je mag niet met muziek op de 8ergrond zingen, dus het wordt een complete afgang, maar toch ga ik nou nog maar ff oefenen, bedankt voor tips!!!! THANKS!!! Bo |
Geen al te moeilijk nummer nemen met uithalen etc. waar je niet bij kan. Gewoon iets wat geschikt is voor jouw stem en dan valt het vast wel mee. Iedereen moet het doen dus iedereen staat zenuwachtig te zijn, zo moet je maar denken. :)
|
Flink indrinken. Goldstrike is een aanrader voor een prima optreden.
|
of ga grunten, geen leraar die het merkt als het niet klopt;)
en anders gewoon schijt eraan hebben en lekker vals gaan zingen |
Citaat:
|
toen ze mij vroegen om te zingen... konden ze echt de pot op hoor... dat gaat nooit gebeuren! en als je met zn alle moet zingen dan is het niet erg, dan sta je met zn alle voor lul
|
Bij mij moesten we ook allemaal voor de klas zingen, maar waarschijnlijk ben je niet de enige die niet zo goed kan zingen. Dus waarschijnlijk zullen de meeste je niet uitlachen hoor. en anders kun je miss. vragen of je samen met iemand mag zingen ofzo?
|
Je moet gewoon zo hard mogelijk zingen en zo goed mogelijk je best doen. Iedereen moet het doen. Met dit soort dingen krijg je bijna nooit een onvoldoende als je je best maar doet!
|
Berend botje natuurlijk ;)
|
Screamen ! :D
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:10. |