![]() |
En? Geslaagd?
Aangezien ik woensdag de uitslag krijg, en een hoop anderen met mij! Ben je geslaagd? Moet je een examen overdoen? Of meerdere? En hoe komt dat, denk je? Hoe zijn je cijfers?
|
Ééntje overdoen.. dat denk ik. Maar goed, we zien het morgen wel :)
|
Worden jullie sowieso gebeld? Of alleen als je niet geslaagd bent? Spannend!
|
Alle 4de klassers worden bij mij op school gebeld,, tussen 10.00 en 14.00,, ik zal vast wel pas als laatste gebeld worden:S
|
Bij mij iedereen, ik ben gelukkig wel de eerste van de lijst. Maar ik ben wel geslaagd, al is het de vraag of het met 1 of 2 keer een vijf is. Misschien toch nog een her doen voor een beter resultaat. Maar we zullen zien!
|
Latijn heb ik 'ruim voldoende', Kunst idem dito (heb ik uit betrouwbare bron (lees: de leraren) vernomen). De rest weet ik niet, maar het bestaat gewoon niet dat ik gezakt ben, tenzij er toetsen zijn kwijtgeraakt of iets dergelijks. Bij ons worden de gezakten of degene die nog moeten herkansen gebeld tussen elf en drie, maar ik ga er niet eens voor thuisblijven. Na 3 uur even m'n cijfers ophalen.
Na de examens wilde ik nog herkansen voor een beter cijfer, maar daar heb ik écht geen behoefte meer aan. |
ooh ik word echt zenuwachtig! Denk dat ik economie moet herkansen, maar dat is geen ramp.. Succes iedereen, hopelijk komen er hoge normeringen!
|
zooooooooooooooo zenuwachtig. ik denk dat ik ben gezakt. Ging meexamen in met 3 5e en een 4. Nou daar word ik niet echt blij van.
|
Veel succes met wachten vandaag, vmbo'ers! Ik duim voor jullie:)
|
Vandaag en morgen zijn spannende dagen voor de eindexamen kandidaten. Succes nog met de laatste loodjes die voor de deur staan.
Ik duim voor jullie dat jullie allemaal geslaagd zijn :D |
Dankjewel.. ;) Ik zit nu al heel de tijd in de zenuwen..
|
Geslaaaagdd!!! Yes ben zo ontzettend blij,, heb 3 6 en heb 3 7 gehaald!!
|
Gefeliciteerd! Bij ons op school worden de geslaagde leerlingen niet gebeld want we hebben per afdeling (als in vmbo-tl, vmbo-b, vmbo-k) ruim 150 geslaagde leerlingen. Het wordt op de website gepubliceerd als je geslaagd bent, de gezakte leerlingen worden na 16.00 uur gebeld. Dus je snapt wel dat de homepage van de website van mijn school constant op f5 gaat ;).
|
@Miekje: Best frustrerend eigenlijk dan.
Sterkte iedereen die vandaag de uitslag krijgt! |
Best vroeg, die uitslagen, want de normering was pas vanochtend om 8 uur bekend :confused:
|
*O* Yes, ik ben erdoor!
|
Yeaaaah! :D
|
Gefeliciteerd allemaal :p Ik weet nog wel hoe blij ik was toen ik hoorde dat ik geslaagd was en hoe trots mijn ouders waren. Ze hadden speciaal voor mij een vlag gekocht en die heeft echt een maand uitgehangen ofzo :cool:
|
Ik ben geslaagd! *O*
|
Hmmm, wat een kut belletje. Eerst zegt hij dat ik in principe ben gezakt. Maar omdat ik 7 vakken heb (i.p.v. 6 vanwege omdat ik naar Havo wou) en het een extra vak is mag ik die vak laten vallen en met 6 vakken slagen. Hmmm, maar ik mag ook nog herkansen. Tsjah, f**k it. Ik ben gewoon geslaagd klaar. Geen zin in herkansingen.
|
Citaat:
|
pff ik hoor het vanmiddag pas! Ja ik hoor eigenlijk liever niks, dan ben ik geslaagd! Tussen 16.00 en 17.00 ...
|
Aah.. mijn zus heeft net de uitslag gekregen...
Ze is met 1 tiende punt gezakt, dus moet ze nu 1 her doen (frans)... |
Citaat:
|
@Kisten1994: Oh bah wat vervelend. Sterkte!
Ik moet nog een uur wachten *duimt* Volgens mij is het wel gelukt, maar ik wil het toch even bevestigd hebben. En mijn cijfers, daar ben ik ook heel benieuwd naar. |
Aan de mensen die geslaagd zijn: gefeliciteerd!
|
Mijn mentor had oorspronkelijk het plan om iedereen te bellen en ze persoonlijk mee te delen dat ze geslaagd of gezakt waren. Blijkt dat dat niet mag dus als ik nu tussen 5 en 6 niet gebeld wordt ben ik geslaagd en krijg ik om 6 uur nog een mailtje. Ik ben wel geslaagd denk ik maar ik wil het van iemand anders horen. :D
|
Gezakt
|
kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut
een her op 2/10 f**k' @Dubbel naakt: jezus das klote zeg! sterkte! |
Citaat:
|
verkeerd nagekeken door je docent? andere omstandigheden?
wel kut, ookal zag je t aankomen. |
Citaat:
|
Jottem puik jofel, geslaagd. Alleen net geen cum laude blijkbaar, ben benieuwd waardoor dat komt. Straks maar even naar school om cijfers te checken en daarna even een feestje bouwen.
|
Geslaagd.
|
Geslaagd:)
Heb er wel aardrijkskunde voor moeten laten vallen (op 1tiende:( ) maarja het zij zo. Ook geen zin om te herprofileren als ik het volgend jaar toch niet nodig heb en ik wil gewoon morgen mn diploma krijgen bij mn eigen mensen:) Gefeliciteerd iedereen! |
Nouja, dit is mijn eerste post, maar ik ben ook geslaagd!
|
Ik ben ook geslaagd, uiteindelijke nog maar net met 2 vijven. Ik stond er goed voor, maar ik heb de examens nogal verkloot. Maar geslaagd is geslaagd :)
|
Whoh, kreeg gister mijn cijferlijst. Dacht wel dat het goed was gegaan, maar dit vind ik ook wel extreem. Mijn enige 7 voor nederlands. Voor engels, frans, biologie en tekenen een 8. En voor wiskunde B, natuurkunde, scheikunde en mijn combinatiecijfer een 9! Ik ben zo blij!!!
|
Citaat:
Zal wel lastig worden te beslissen wat je gaat studeren? xD |
CE natuurkunde was een 9,1. Wat zouden jullie doen in mijn geval, nederlands herprofileren of niet? Want als ik hem herkans en een 7,9 voor mijn her haal heb ik cum laude. Ik heb dat verder niet nodig voor een studie ofzo, maar het kan natuurlijk ook geen kwaad. Ik zit er nu zo dicht bij, eigenlijk moet ik het wel afmaken vind ik zelf. Maar ben ook wel benieuwd wat anderen zouden doen.
|
Als je er nog zin in hebt zou ik het gewoon doen, kwaad kan het natuurlijk nooit.
|
Wiskunde herkansen.
maar moet er een 6 op halen om te slagen. maar snap niks van wiskunde. als ik 1/10 hoger had gehaald op engels, moest ik maar een 4 halen op wiskunde:O:| Maar als ik zak weet ik niet wat ik moet doen of nog een jaartje blijven zitten. of VAVO voor 2 vakken. |
Als ik dinsdag geen 5.7 haal voor Nederlands ben ik definitief gezakt. Terwijl ik voor de rest (naast de andere twee onvoldoendes dan :bloos: ) helemaal geen slechte cijfers had :(
|
Pfoe doe nu herkansingscursus, wat een redding. Je gaat gemiddeld 1 tot 1,5 punt omhoog, ik heb maar 0,2 punt meer nodig. Nu nog even bidden dat het ook gaat lukken.
|
Geslaagd :)
Sterkte aan al degene die gezakt zijn. |
Ik ben geslaagd.
Her-mensen succes:) |
Echt stom, doordat ik staatsexamen moet doen (laang verhaal) hoor ik pas 1 juli of ik geslaagd ben want moet nog mondelinge examens doen. Echt zwaar bagger. De rest, gefeliciteerd
|
Geslaagd! :) Morgen nog wel een her voor biologie, maar da's voor mezelf. :)
@me-nu: Je bent toch cum laude geslaagd? Naar mijn weten is cum laude als je gemiddeld een 8 of hoger staat. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:20. |