![]() |
[WK] Vuvuzela
Ja, dat toeterding geval wat vinden jullie ervan?
http://www.snoopdorgas.com/wordpress...vuzela-11.jpeg |
Ik vind het kut.
|
Ik wil er één :D
|
Ik heb er op tv geen last van, dat ding wat we thuis hebben liggen krijg ik geen fatsoenlijk geluid uit en als er zo'n kind in de winkel staat met zo'n vuvuzela haat ik hem.
|
Citaat:
|
Blijkbaar komt er nog een mogelijk verbod op dat ding. Dikke prima want het is schijtirritant tijdens de wedstrijden :o
|
Lijkt wel een grote bijenzwerm tijdens de wedstrijden..
verder vind ik het wel geniaal... Dit is toch veel leuker dan zo'n stom beesie, of voetbalgogo?? |
Ik vind het echt vreselijk, alsof ik telkens de insecten om me heen weg moet slaan :s Ik vind alle voetbal-dingen van supermarkten leuk, zolang ze maar geen lawaai maken ;)
|
Schijtvervelend, maar opzich went het wel. Maar ik kan me voorstellen dat het voor de spelers hardstikke vervelend is, ze kunnen elkaar nauwelijks verstaan. Lionel Messi en Javier Mascherano hebben er niet als vele coaches al over lopen klagen. Laat dat verbod maar snel komen.
|
Kut, andere stadiongeluiden zijn helemaal niet meer te horen, spelers kunnen elkaar en aanwijzingen van de trainer niet verstaan en supporters lopen gehoorbeschadigingen op. Je zal maar zo'n toeteraar achter of naast je hebben zitten.
|
Ik vond het in eerste instantie leuk dat je een stukje cultuur van Zuid-Afrika ziet, maar nou hoorde ik gister dat Zuid-Afrika bij diverse sporten zelf ook al een vuvuzela verbod heeft :D
Na enkele wedstrijden te hebben gekeken vind ik inmiddels super irritant om voortdurend een geluid te horen wat lijkt op een mega mug met een groot uithoudingsvermogen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
127 decibel produceren die krengen op 1 meter afstand. Net zoveel als een drilboor(!)
De fifa voelt er overigens nog niets voor ze te verbieden "Hoe zou jij het vinden als een traditie in je eigen land werd verboden" |
Dan toeteren ze maar alleen als Zuid-Afrika speelt.:p
Het verspreidt ook nog eens allemaal bacillen. |
de echte vind ik wel gaaf. de plasikken vind ik maar dom
|
Het is en blijft een klereding.. maakt niet uit waar die van is gemaakt
|
ik vind hem heel erg vet, het hoort nou eenmaal bij afrika en daar moeten mensen maar mee leren leven. ik vind het gewoon leuk dat er een stukje cultuur mee word genomen het wk in.
|
Beter dan de oerwoudgeluiden die er tussen Ajax-Feyenoord te horen zijn.
|
Ik vind het meestal ontzettend kut, net alsof er één grote vlieg de hele tijd zit te zoemen. Maar soms valt het ook wel weer mee, hha.
|
Ik vind er dit van.
|
ik hoor m eigenlijk niet meer.
|
het verneukt de halve wedstrijd
maar je kan er wel bier uit drinken |
Een drama, mooie column erover op Nusport:
http://www.nusport.nl/balgevoel/2269...annoyment.html Precies hoe ik erover denk (y) Ze kunnen beter gewoon stoppen! |
Citaat:
|
|
Leuk om ff zelf te toeteren, maar om het van een ander te horen :) ...
|
Citaat:
Citaat:
wel mooi gemaakt ;P |
haha ik vind gewoon dat mensen niet zo moeten zeuren. Ik heb er echt geen last van. Mensen moeten gewoon wat relaxer zijn in NL
|
me hele lippen opengehaald aan die pleurisdingen-O-
|
Ik vind de vuvuzela echt great
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:27. |