![]() |
Team Fortress 2
Zijn er hier mensen die het spelen?
Zo ja, zin in een spelletje ( wel binnen 2 weken dan zijn de examens gedaan) |
Ik speel het al bijna 2 jaar iets van 1 a 2 uur per dag, steam ID is ZeddNL.
|
:o GREAT! Steam ID is macrador, maar het duurt 2 weekjes voor ik terug mijn eigen pc heb en dus mijn eigen programmas.
Btw ik ben een sniper, soldier en demo liefhebber |
Ik vond er bar weinig aan.
|
Op welke servers spelen jullie vaak? LH (lethal-zone) heeft op zich fijne servers.
|
jacobdb is mijn steam id, speel iets van 4keer per week, vaak scout en sniper en soms heavy of medic. speel het al 2 jaar steevast 4x per week :P
|
Ik speel tegenwoordig ongelooflijk veel op de Cp_X3_orange low gravity is gwn ongeloofelijk leuk :D
en andere No Heroes servers |
Lethal Zone, Escapist UK server of Hampshire Heavies meestal.
|
Ik speel op dit moment bijna dagelijks TF2. Ik merk dat ik het een stuk leuker vind dan CS:Source (minder instant kills, meer tactiek). Ik heb al bijna 20 uur op de Engineer geklokt :bloos:
Ik speel veel op Duitse CFT servers die af en toe opvullen met bots. Mijn favo mappen zijn Doublecross, Fort en Well. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik zal gisteren te spelen met iemand die Fyris ofzo heette. Die gozer bleef maar kills scoren, ongeacht de class. Ik kwam hem een paar keer tegen en hij deed niet eens zo bijzonder. Dan zie je plotseling zijn naam 4-5 keer in beeld verschijnen met kills. Wat voor K/D ratio houden jullie aan voor een 'succesvolle' dag? Ik ongeveer 2-2.5 / 1 (K/D), behalve als ik oefen. |
Ik ben blij als ik 1:1 kan houden, maar meestal zit ik rond 2-3:1
Lijst van die premium dingen op saigns:
Spoiler
|
Nog nooit iets van gemerkt...
|
Kom eens een keer naar Gameconnect boys: 62.133.211.60:27015
|
Oh man, vet spel. Heb hem hier nog liggen maar speel er weinig mee. Ben overgestapt naar: Bad company 2 en onlangs nog een keer painkiller opgestart om vervolgens totaal verkracht te worden op de moeilijkste stand!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:16. |