![]() |
Lelijkste voornaam
hai. wat is jullie ergste/lelijkste naam wat jullie ooit hebben gehoord ,in alle talen dan ...
de ergste naam die ik heb gehoord is aelgola .. |
Aelgola vind ik eigenlijk een hele mooie naam. Ik heb het eigenlijk niet met namen die heel vaak voorkomen. Namen zoals Jan en zo.
|
Citaat:
|
Rebecca vind ik echt een lelijke naam, sorry voor de mensen die zo heten.
En Zoë ook, zo wil je toch helemaal niet heten? |
Carmen, Jan, Kees, Zoë idd, Mohammed
|
nelani sorry als je zo heet
|
Odelia en Mohammed.
|
Ursula, bleh.
|
Citaat:
Ik vind namen als Ursula en Rebecca ook niet bepaald mooi klinken. Maar ik vind het eigenlijk alleen maar vervelend voor de mensen die zo heten. Het is hun schuld niet. :') Zelf kan ik op het moment eigenlijk niet echt wat bedenken. Ik heb dacht ik nog nooit wat gehoord dat ik echt té lelijk voor woorden vond... |
Katarina en Chalid :o
Nee, serieus, Sjeffrie enzo vind ik niet zo mooi. En Desirée klinkt als diarree. |
Ik ben niet zo'n fan van namen als Mohammed, Achmed, Rachid, Ali en Fatima. Voor men commentaar gaat leveren dat ik racistisch zou zijn of iets dergelijks: Ik vind het gewoon lelijke namen en het is slechts een mening.
|
Ali vind ik ook niet mooi. Fatima wel. Het klinkt als een dakterras met hek met een bloemetjespatroon en dat je dan uitzicht hebt op een fontein. Maar dat is wat ik er van maak.
Ursula is inderdaad lelijk (n) |
Fatima mooi? Dan vind ik Jasmijn bijvoorbeeld mooier hoor.
|
Citaat:
ik heb nog een naam in mijn hoofd gekregen die ik haat.. Brigitte |
ik ken nog een naam die ik heel raar vind dafje en ej mensen jullie hoeven geen excusses ofsoo aan te bieden want iedereen geeft zijn mening en nee het is ook geen discriminatie als je die andere namen niet mooi vind maar ej zo zie ik dat dus !
|
Ik vind Ali écht een lelijke naam. Mohammed trouwens ook. Fatima gaat, maar ook niet geweldig.
|
Gijs
|
Jacob, op z'n Frans
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee. Een clown is leuk, een disney-prinses is mooi. En nu weer ontopic :P
|
Ik kan niet zeggen dat ik namen echt lelijk vind maar als ik dan moet kiezen:
Mannen: Rachid, Ibrahim en Achmed vind ik echt dom. Jan-Peter, Frits, Bob. Vrouw: Anita, Esther, Marjorie, Fatima |
Frederik vind ik echt een stomme naam. Van die nerdnamen. Arnold. Hendrik. Of van die dikke namen, Yvette enzo.
|
ik vind loïs dom klinken,
& fatima is ook niet echt een leuke naam ;s sorry als je zo heet ;$ |
Harm-Hendrik enzo vind ik niet zo mooi. En Ivanka eigenlijk ook niet echt, het is zoiets voor meisjes die in de winter ushanka-mutsen dragen en ze niet willen afzetten, nauwelijks binnen zelfs, en die al hun hyveskrabbels eindigen met 'ljubljuuuu' enzo.
|
Priscilla, Patricia, Carmen, Kim(berly), Melissa, Samantha, Linda, Sharona, Anne (voor man en vrouw vreselijk), Mechteld, Judith, Nikita, Gijs, Henk, kees, Jan, piet, Klaas, Peter, Paul, Ruben, Robin (wel leuk voor een vrouw vin ik), Merel, Manfred, Siegfried, Melle..
Should I go on? :p |
Ja, ga maar verder. Ik vind het wel leuk om te lezen ;)
|
maria of sarah zoiets en eehm beer of spijker en zulke moderne namen vind ik vreselijk
|
Citaat:
|
Mijn afdelingshoofd heet Angel :D
|
Abdighani.
|
Marijke, Loes, Jasmijn, Jasmine, Sabine, Ellen, Hellen, Xander, Dilan(uitspraak dielan), Jochem, Hanny, Flilipa, Emmanuella, Maxime.
En (vooral mannelijke) godennamen vind ik ook afschuwelijk. Ra, Odin en dergelijke. Bij ons in de wijk zijn er dit jaar al 4 goden geboren... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Haha, gelukkig :) Ben ik toch nog een beetje oké.
|
Priscilla vind ik ook gruwelijk, net als Natascha ofzo. Voor een jongen vind ik Michaël ook echt niet leuk.
En een meisje uit mijn deelklas heet Melinda Jessica, roepnaam Melina :D(n). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat een negatief topic zeg! Ik denk dat dit topic nogal kut is voor mensen die hierin worden genoemd...
|
Citaat:
Hij heeft het al niet zo op vreemd volk. :) En Odin is dus mijn hond. |
Citaat:
|
Citaat:
maar ik ben zowieso een liefhebber van germaanse mythologie(en germaanse cultuur, nin eigen naam is via klassieke vernoeming en komt van het germaanse woord voor overwinning heb ik ontdekt/gehoord) al aardig wat namen van menxsen die ik ken hier voorbij zien komen:p ok, ff poging doen voor mijn lijstje kimberley, anouk, die islamitische mannennamen ben ik meestal ook niet zo dol op, meer weet ik zo niet |
Namen die iets lomps uitstralen, bij vrouwen. Die je met regelmaat bij koeien terecht ziet komen :D
Namen die iets truttigs uitstralen, bij mannen. Waarbij je direct aan zijn geaardheid twijfelt :D Eigenlijk vind ik weinig namen echt lélijk. Maar er blijven ook weinig babynamen over hoor :o |
@Lusi: Was jij Lisa :eek:
|
Rivka, dat kan wel even via PM ;)
|
Ursula
|
Ursula, inderdaad. :'D
Maar dan moet ik aan die heks in de kleine Zeemeermin denken. En Zoë klinkt vies. En, he, nou ben ik 'm weer vergeten. Ehm. Kelly! Dat was het. Maar het hangt eigenlijk ook heel veel van de persoon af. Ik vond Anne altijd 'n lelijk naam tot ik 'n Anne leerde kennen die wél leuk was. Nu vind ik 'm mwah. Fatima vind ik eigenlijk wel 'n mooie naam, mooie associaties. Van slanke mysterieuze vrouwen met 'n oosters bloemparfum. ;D |
Fatima is gewoon de dochter van Mohammed, ik betwijfel dat daar mysterieus over gedaan wordt :p
En Ursula vond ik vroeger ook lelijk door de kleine zeemeermin, inderdaad, maar sinds de zus van Phoebe zo heet (Friends) vind ik het wel oke. Frederique vind ik ook walgelijk, overigens. |
Ursula. Zo heette de lerares Duits bij ons op school. Het leek er ook inderdaad op dat ze uit de film 'de kleine zeemeermin' vandaan was gekomen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:19. |