![]() |
Wat eet en drink je in de ochtend als ontbijt?
Waar bestaat jouw ontbijt uit?
Ikzelf ontbijt meestal met een kom cornflakes en een kopje groene thee. http://www.onlinesuper.nl/pics/kel.jpg Die nieuwe Tresor van Kellogs vind ik echt goddelijk(y) |
Ik ontbijt altijd met twee boterhammen met zoet beleg (hagelslag, vlokken of jam), beschuitje met muisjes, een plakje ontbijtkoek met boter en een kopje thee
|
Ik ontbijt niet, of hooguit met 'n glaasje thee en soms 'n vitaminepilletje :bloos:.
|
Ik ben een slechte ontbijter, maar ik zorg er wel voor dat ik in ieder geval koffie en/of sap drink, en eventueel een stukje fruit en/of een cracker, en dan neem ik meestal brood mee voor in de trein
|
Ik eet de laatste tijd vaak brintapap. Het is weer eens wat anders dan brood en lekker warm. Daarnaast soms en kopje thee, soms niet.
Als ik geen brintapap eet, eet ik twee boterhammen met hagelslag. Daarbij dan een kopje thee. |
Net als Lilium moet ik het altijd erg hebben van de brintapap (met honing!), heerlijk!
Soms ook gewoon een broodje en een glas melk. Cruesli (muesli) vind ik ook heel lekker. Maar al die verschillende soorten kellogg's zijn ook zeer goed te eten. :) |
Ik eet 's ochtends meestal een snee brood (soms 2 stuks knäckebröd) met zoet beleg, soms aangevuld met een plak ontbijtkoek. Ik drink een glas ice tea of een glas soyadrink.
|
2 boterhammen met 2 eieren en 2 koppen thee met in totaal 2 schepjes suiker
|
Ik eet vaak cruesli met fruityoghurt en een glas sap.
|
Zomers brood of cruesli. Heb nu een fruit 'n fibre periode, lekker en gezond. En 's winters eet k havermout met rozijntjes of ander fruit!
|
In de winter havermout, in de zomer muesli. Altijd thee erbij.
|
2 boterhammen.
|
Ik ontbijt meestal met een kop koffie en een glas sinasappelsap. En de nodige sigaretten :o
|
brintapap met wat fruit erdoorheen en een beker thee:) of yoghurt met honey loops & fruit erdoorheen + een beker thee.
|
Citaat:
|
Ik heb van die periodes. Soms weken melk met ontbijtgranen/cornflakes/cruesli/etc, soms ineens warme pap zoals Brinta ( al moet ik daar met dit weer echt niet aan denken). Maar vaak gewoon een cracker/beschuitje en een broodje. Het liefst ontbijt ik heel lang en uitgebreid, met thee en sap en melk, maar meestal is het gewoon 1 kopje thee.
Ik ontbijt wel elke dag, want ik word echt hongerig wakker :o |
Meestal yoghurt met fruit en muesli of noten en rozijnen. Met een beetje honing.
Of 2 crackers met 2 zoet en 1 hartig beleg. En daarbij soms een glas fruitontbijt. En meestal drink ik thee, maar soms ook wel koffie. En in het weekend natuurlijk uitgebreider: koffie, een gekookt eitje en warme broodjes met kaas. |
Citaat:
|
Verschilt per dag en de hoeveelheid tijd die ik heb. Meestal een dubbele boterham of 2 beschuitjes met hagelslag en een kop koffie, soms wat fruit erbij. Het liefst heel uitgebreid met warme broodjes en een gekookt eitje, koffie, sap etc maar dat gebeurd meestal alleen op zondag.
|
Meestal iets muesli- of cornflakes-achtigs. De ene keer met magere yoghurt, de andere keer met melk.
|
Pap it is *O*
Voedzaam, lekker, warm, mmm. Al zeg ik ook geen nee tegen haring (y) |
Ontbijten? Doe ik niet aan :o
|
Twee broodjes met hagelslag, vruchtenhagel of jam en een kop thee of een glas melk.
|
Twee broodjes met leverpastei of hagelslag en een paar bekers yoki of melk, ligt eraan wat we in huis hebben.
|
Meestal gewoon brood (met gekookte worst, nutella, hagelslag, kaas, ??)
|
Momenteel vaak Cruesli Zomerzin ;D!
En thee, natuurlijk, haha. |
cornflakes of cruesli Maar dan met warme melk :)
of gewoon brood |
meestal sap
soms koffie. een of twee broodjes en vitaminepillen. |
Special K Chocolade nog best te doen XD
|
wat toast of helemaal niks, ben niet zo van het ontbijten...
|
2 boterhammen met boter
meestal 1 kaas en 1 wat zoets en een beker melk |
Ik eet s'ochtents meestaleen bak cornflakes van die gefoste zooi met suiker en honing ofzo en daarna nog een beker melk. Want melk is goed voor elk!
|
Havermout met melk of boterhammen met pindakaas, hangt een beetje van m'n bui af. Wou toevallig wat muesli halen van zonnatura, eens kijken of dat lekker is.
|
Sinds ik alleen nog avonddiensten draai ontbijt ik wat beter dan eerst. Ongeveer 1 tot 2 uur nadat ik wakker ben krijg ik pas honger, dus toen ik ochtenddiensten draaide at ik nooit iets 's morgens.
Meestal eet ik een witte boterham of een cracotte met vleeswaren. Daarbij drink ik cola, maar dat drink ik bij alles. Yoghurt kan ik niet wegkrijgen 's morgens. |
Ik heb de smoothies ontdekt. Beetje vruchtensap, een of twee stukken fruit en yoghurt, staafmixer en klaar! Het kost wat meer tijd dan een boterham smeren, maar het is erg lekker.
|
Twee boterhammen met hagelslag/schuddebuikjes/shii-takefilet oid, of cornflakes met sojamelk, of cruesli met yoghurt. Daarbij een flesje Knorr Vie of versgeperst sinaasappelsap. En een kop thee.
|
net waar ik zin in heb, tegenwoordig vaak 2 crackers of beschuiten of 2 sneetjes brood, ontbijtkoek en chocolademelk
|
Meestal eet ik een kom cornflaks met met en een glas fruitsap of een tas kamille thee
|
Cola en gesuikerde yohurt
Mijn spijsvertering springt pas 2 uur na het ontwaken in werking. ;) |
Neem nooit ontbijt, geen tijd voor!
|
1 kom cornflakes met melk er in
:) |
de laatste tijd vaak 2 boterhammen, 1 kaas 1 zoet
beker melk en iets van fruit (meestal een sinaasaappel) |
Vanochtend had ik:
1 glas karnemelk 1 kop koffie 1 glas taksi Liquid ftw (Y) |
brinta of kwark