![]() |
De busjongen
Vaak als ik in de bus zit, stapt die ene jongen een paar haltes later in.
en hij is zooooo leuk. en maar kijken en maar terug kijken. en hij zit bij me op school ^^. En dan kijken we weer. maar omg ik durf zijn naam niet te vragen "-.- |
als hij bij je op school is zoek uit welke klas hij zit en als jed at weet vraag je aan iemand uit die klas hoe hij heet en dan weet je ze naam
|
Spreek hem gewoon aan in de bus, kan op van alles zijn. Als ie gaat vragen hoe druk z'n weekend was (of hoe slecht zijn nacht was), diepe zucht, gefronsde wenkbruiken en met zijn hand langs zijn gezicht, ander kapsel, what-evaah.
Je kan zelfs zeggen 'je kijkt me wel altijd aan, maar je zegt nooit iets :P'. Zelfs dan heb je al een gesprek. Of vraag em gewoon van 'hey, heb jij verstand van telefoons? want ik wil bij die van mij [insert shitty option] maar weet niet hoe dat moet'. ready, set, go! |
Haha. Dit doet me denken aan mij van vroeger. Vergis je niet, misschien is het wel een kwal als je hem beter leert kennen. Be warned. Maar je leert er wel van.
Maar je kan natuurlijk altijd proberen eens een gesprekje te beginnen, anders wordt het nooit wat. *O* Spreek hem gewoon eens ergens op aan. Vraag hem wat. Geef hem een complimentje. Verzin maar wat. Gebruik je fantasie. Een nee heb je, een ja kun je krijgen! |
Begin over toetsweken en tentamenweken: 'jij zit toch bij mij op school? Heb jij ook tentamens/toetsen? Hoe gaat het?' Vervolgens begin je over de leraren die stom zijn en daarna ga je gewoon langzaamaan verder :)
|
Icu weet wats omhoog!
|
Ik zat ook eens bij een jongen in de bus die mij leuk vond en hij gaf mij eerst een schop en later vroeg hij verkering.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:19. |